#1 - - Åsas formaliteter:

Oj, det var färgstarkt! Och verkligen 70-tal!

Jag gillar den första tapeten skarpt!

Kram!

#2 - - Malla:

Jäklar vilka härliga tapeter. Man får inte vara rädd för färg eller mönster på den nedersta=)

Häftigt!

#3 - - MO:

Jättesnygga.....fast jag undrar om inte den sista är lite för magstark för mig....Kanske på en pytteliten vägg..ha en skön Söndag, kram

#4 - - K:

Vilka jättehärliga tapeter du hittat! Har varit in på sidan du länkat till och sökt den blåa medaljongtapeten , men hittade den inte ( antagligen är jag bra på att söka men dålig på att hitta;))

Skulle vilja se om den fanns i rött och svart.

Ha en bra kväll!

Kram

#5 - - Snurran:

Oj....jaa, känner ett bekant minne av detta...den "röda fåtöljbilden " tilltalar mig nog mest, och ack vilken migrän-tapet vid sänggalveln ;)

Tack för titten /mvh Bittan