Bokstavsmöbel

Ni som följt min blogg ett tag vet säkert hur förtjust jag är i bokstäver & siffror.
Hittade dessa & blev förälskad ;-)  Både snygg & smart förvaring som jag gärna hade haft här hemma.

SET 26 - Das Buchstaben Möbel

SET 26 - Das Buchstaben Möbel

SET 26 - Das Buchstaben Möbel
Bilder:set26

#1 - - Fia:

:D dom var riktig häftiga. M:et var klockrent med förvaring..





kram

#2 - - Lissan:

Garderoben var riktigt cool. Skulle vilja ha ett V. Ha en bra kväll!

#3 - - Dessi:

ååh så fräcka! dom är helt underbara!

#4 - - Mia:

M:et tycker jag passar väldigt bra till mig ;)

Verkligen roliga!

#5 - - Mari:

Så coola och de var rejäla med!

#6 - - Monkan:

Åh wow vad häftiga de var! Skulle verkligen vara trevligt att ha. Så feta och coola :-)



Vad är det för bord ni hittat på IKEA? Jag har tittat men inte hittat nåt som känns ok. Funderar på att försöka hitta nåt begagnat och måla vitt. Här är det från Ellos:

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29460&productId=186886&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Och "live" hemma hos Sandra:

http://tjohalia.blogg.se/2008/april/fore-efter-min-lilla-forandring.html

#7 - - Rebecka:

Vad läckra dom var =)

Kram Rebecka

#8 - - Kristina- Novemberbröllop:

Dom ser riktigt snygga ut:) Har oxå snöat in mig på bokstäver och siffror nu:)Fick bokstäver av svärmor igår LOVE som jag har delat på. Några står i sovrummet några i vardagsrummet. Dom var lite små dock så om du ser några högre får du gärna hojta till:) Kram

#9 - - Jessica:

hmm, jag kan inte se något? Tack för svaret ang bordet! Jättefint!



KRAAAM

#10 - - Anna:

Så läckert! Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en sådan stor bokstav i någon av våra hallar.



Kram Anna

#11 - - lena:

Jösses vad coolt!!

#12 - - anna.a:

ja, de var verkligen häftiga!!

kram anna.a

#13 - - Anonym:

ja dessa var verkligen inte helt fel..loggan på hemtex är oxå i fina bokstäver som man klistrar upp på väggen, idag på jobbet stod jag och funderade om man kunde norpa nån bokstav här och där utan att det märktes - typ HEM...vem tänker på att dom saknas? :)

#14 - - dahlarna:

WOW vad SUPERHÄFTIGA & SNYGGA!!! Sådana vill jag har till barnens rum!!! Är de dyra? KRAMISAR!!!

#15 - - CityGirl:

vart kan man hitta dessa?

#16 - - Anna:

Hej! riktigt snygga. himla coolt. Jag är på desperat jakt efter "fysiska" bokstäver men vet inte var man kan leta? Skulle vara oerhört tacksam för tips. Dom behöver inte alls vara särskillt stora. Ska nämligen fota dem i ett skolprojekt.



Vänlig hälsning

Anna

#17 - - Malin:

Hej! Vilka häftiga bokstäver, praktiska och snygga på samma gång. Vart kan jag köpa dessa?

Tack på förhand

Hälsningar

Malin