väggkuber

Hittade till keramikern Eva Larssons sida och blev så förtjust i hennes väggkuber. Skulle gärna vilja ha några på väggen här hemma. Supersnygga!!!

Har varit bortrest i 2 dagar så nu ska jag kika in hos er och se vad jag missat.








Bilder: Eva Larsson

#1 - - MO:

Men de var ju riktigt snygga, o ovanliga, tänkte på de där lite "vanligare" väggkuberna som många skriver om när jag läste, men dessa var lite orginellare, kram

#2 - - Livet i byn:

Men du, hur snygga var inte dom. Himla så läckra och annorlunda. Ska kika in på hennes sida nu.



~Livet i byn

#3 - - Cin:

Supercoola! Hade oxå kunnat tänka mig några här hemma!



Skrattade gott när jag läste om dig och dina raggsocksvanor! Jag är nämligen exakt likadan!! Hahaha!



Angående vårt stackars träd har vi lite olika funderingar på hur vi ska lösa det. Får visa senare när vi kommit så långt. Men tyvärr är det som du säger att om man planterar nytt tar det ju ett antal år innan det växer till sig som det gamla...



Kram Cin

#4 - - pia:

verkligen fina!!!

#5 - - Frida:

Åh så mycket fina saker, de hade jag inte sett innan!

#6 - - Designtjejen:

Gud så läckra! Helt i min smak!!!!

Kram

#7 - - Malla:

Vilka tuffingar. Helt i min smak, nu ska jag kika på hennes sida!!

#8 - - Rebecka:

Oj vad läckra, dom var ju jätte fina!

Kramis Rebecka

#9 - - Kristina- Novemberbröllop:

Superfina och coola:) Kram

#10 - - Ellas Inspiration:

Men så läckra!



Kram Karin

#11 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

De var jättefin! Ha en bra dag! Kram

#12 - - Malin:

Åhh så läckra. De har jag inte sett förut! Kram

#13 - - Ingela:

Oj, vad fina!

#14 - - Ulli:

De är såå snygga! Har varit inne på hennes hemsida. Vill beställa nu!



Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ulli

#15 - - Johanna:

Helt i min stil... Det här måste jag så klart lägga ut också... Ha det gott

#16 - - Anne, anness:

Ja, dom var verkligen jätte fina, gillar det originella. teckenspråket är väldigt vackert med.

#17 - - dahlarna:

SUPERLÄCKRA! Nu fick jag idéer till egna foton... GRATTIS till vinsten hos Theas! Lyckliga du!!!

Kram!

#18 - - Detsvartataket:

Ja dom var fina!!

Grattis till vinsten!

Trevlig helg!

KRAAM

#19 - - Martina:

Dem skulle jag ocskå kunna ha på väggen hemma, jättefina!

#20 - - Hanna:

Oj så fina! Vill ha massor! :-D

#21 - - Lisa:

Gud vilka snygga tavlor, dessa gilla jag verkligen. man kankse skulle sammla ihop sina vänner och ta kort på deras händer och printa ut sen :)