Gott nytt år!

 Ännu ett år har snart gått och jag har fortfarande inte lyckats med mitt nyårslöfte att sluta snusa. Gjorde några tappra försök och höll upp i någon månad men trillade dit igen.

Tur att det kommer fler år att försöka på;-)



Bild:privat
#1 - - Isabels värld:

GOTT NYTT ÅR!!! Kram Pernilla

#2 - - Vicke:

Kikar in för att önska dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!



#3 - - Lilla jag:

Nyårslöften är svåra!

Gott nytt år :)

#4 - - Nettan:

Nyårslöfte...ska jag icke ge nått i år.. ;0)

Gott Nytt År & ett lika inderbart bloggår nästa år !

Kram Nettan

#5 - - Anna:

Fin stjärna i fönstret, var är den köpt?

Gott nytt år!

#6 - - Proforma:

GOTT NYTT ÅR!!!

Kram

#7 - - K:

Nyårslöften har jag slutat med, kan ändå inte hålla dem;))

Lycka till om du ska pröva igen.

Stjärnan i fönstret har vi en likadan, tyvärr har den fått en smäll av vår 11/2 åring.

Ha ett Gott Nytt år!!

kram!!

#8 - - jennifer:

gått nytt år och lycka till med nyårslöftet denna gång!

#9 - - Ellie:

Snygg stjärna! Gott nytt år!



Kram Ellie

#10 - - Ulrika:

Gott Nytt År!! Hoppas att ni får en bra start på det nya året och ett gott slut. Kram Ulrika

#11 - - Malin:

Gott Nytt År!! Själv vågar jag inte ge nyårslöften, jag lyckas ändå inte hålla dem.

#12 - - pia:

Kikar in för att önska dig och de dina ett underbart gott slut och ett gott nytt år!



MASSA KRAMAR!!!

#13 - - Ellie:

Snygg stjärna! Gott nytt år!



Kramar Ellie

#14 - - lena:

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Kram lena.

#15 - - Annika:

Gott Nytt År! Kram!

#16 - - Martina:

Gott nytt år!

#17 - - Erika:

Gott nytt år och ett gott slut! Ha en underkväll!



Kramar





#18 - - dahlarna:

GOTT NYTT ÅR! Hoppas att ni får en supertrevlig nyårsafton! KRAMISAR!!!

#19 - - jenny:

anna: tack:-) stjärnlampan är köpt på cervera.

#20 - - Mallan:

Haha vågar mig inte på det där m nyårslöften... kan bli svåra & hålla ;) Gott nytt år på dig med! Kram M.

#21 - - Anna:

Här har du en till snusare som fallit tillbaka i fällan efter avslutad amning... Hur dum är jag?! Jag vågar inte ge något nyårslöfte, men jag hoppas jag har karaktären att sluta precis lika bestämt som jag gjort när jag blivit gravid.



GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en underbar nyårsafton! Kram Anna



#22 - - Livet i byn:

Jag önskar dig ett gott slut på detta gamla året och ett riktigt Gott Nytt År!!



Nog är det tur att du får nya chanser på det nya året. Då grejar du det nog :0)



~Livet i byn

#23 - - Frida:

I mitt liv är det lösviktsgodis som är boven i dramat, eller det som ska minskas i konsumtionsväg. Låt oss hoppas att 2009 blir ett bra år för oss båda på den fronten! :-) Ha en fin avslutning på 2008.

#24 - - Tjohalia:

Gott nytt år, hoppas du får en underbar nyårsafton. Kram Sandra

#25 - - Annette:

Gott Nytt År!



Kram Annette

#26 - - mirka:

GOTT NYTT ÅR! Kram Mirka

#27 - - Anna:

Gott Nytt År till dig med =)

#28 - - Camilla:

Tittar in o önskar dig ett riktigt gott nytt år...

Kram / Camilla

#29 - - Liza:

Ett rikigt Gott 2009 önskar jag dig!

KRAAAAAAAAM!

Liza

#30 - - Marielle:

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

#31 - - Annah:

Ett Gott Nytt År til dej!

Kram ANnah

#32 - - Fröken Fräken:

Ja, det är inte alltid lätt med nyårslöften, trots de bästa intentioner. Bättre lycka detta år då! Själv har jag bara avgett löftet att jag ska pyssla ännu mer. Tror att det inte ska bli några problem med att uppfylla det! ;-)

#33 - - mamamekko:

Himla fin blogg, och vilket supersnyggt hem ni har! Din blogg läggs nu bland mina favoriter.

kram och god fortsättning

#34 - - Ellas Inspiration:

Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!!



Kram Karin

#35 - - marie:

haha, ja precis. I år kanske det går :)

god forstättning!

kram

#36 - - marie:

haha, ja precis. I år kanske det går :)

god forstättning!

kram

#37 - - Mindy:

God fortsättning på det nya året...Trevlig blogg..

#38 - - Cornelia:

God fortsättning på det nya året! Et tips till ditt nyårslöfte, om du nu inte redan har testat det vill säga.

Min man har snusat ca 1 dosa om dan ända sen tonåren (idag e han 33). För snart 2 år sen började han med Onico (nikotinfritt snus), han använde det i nästan 1 år och trapppade gradvis ner, nu snusar han inte alls! Jag e sååå stolt över honm. Det tog ett tag, men det gick :-D