Lista

Hittade en rolig lista hos sandra som jag tyckte var kul så jag "lånar" den:-) ( med hennes tillåtelse förstås)

Hoppas ni får en trevlig kväll med en mumsig semla.

Kram på er.

När fyller du år: Igår
Var i världen vill du åka: Malta (hälsa på syrran) Thailand, las vegas
Hur många syskon har du: 7, 5 systrar & 2 bröder. jag är nästäldst.
Är du i ett förhållande: Ja
Hur länge isåfall: 6 år i mars
Hur många timmar sov du i natt: 5 timmar
Vilken är din favoritlåt: Har många men just nu Alicia keys, no one
Vilken bok läser du just nu: Ingen
Vilken är din favorit serie på tv: gossip girl tror jag kan bli en favorit
Vad har du på dig: Svarta mjukisbyxor, svart linne & vit kofta
Favorit snabbmat: Pizza
Favorit dricka: Kolsyrat vatten
Vad jobbar du med: Städar på dagis
Vad gör du när du inte jobbar: Bloggar, pysslar, ser på tv, umgås med sambo & vänner
Vad kallar dina vänner dig: Jenny
Hur hade dina vänner beskrivit dig: Envis och snäll
Vilken linje gick du på gymnasiet: Florist
Festar du för ofta: Nej
Uteklubbar eller hemmafester: Både ock
Vad åt du senast: Kycklingburgare
Vad klarar du dig inte utan: Sambon, familjen, internet & sommaren:-)

#1 - - Emma:

Hejsan!Grattis i efterskott=)Får man "sno" listan?Den va lite skojjig...;)
Kram emmsan

#2 - - jenny:

Emma: Tack:-) det är bara att "sno" på:-)
kram

#3 - - Johanna:

Grattis i efterskott!

#4 - - Sandra:

Vad roligt att du gjorde listan :) Kram Sandra

#5 - - Liw:

Jag har länkat till din sida, hoppas att det är okej :) Lättare för mig att hitta hit fort

#6 - - MO:

Grattis i efterskott...Kul lista. Vad snälla mina bloggisar är, för det är fler än du som talat om för mig att det var tre nummer H&H som man skulle få...tackar så mycket, då kanske jag med får slå dem en pling...kram

#7 - - Ida:

Grattis i efterskott!Kul att läsa om dig!Kram

#8 - - Anna:

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra födelsedag! Kram

#9 - - Malin:

Åhh tack:)

Kul med listor. Man får veta mer om personen bakom bloggen då ju. kram

#10 - - Annelie:

Kan bara instämma. Kul lista Och stort grattis i efterskott...

#11 - - jenny:

johanna,mo,ida,anna & annelie: Tack så mycket för gratulationerna:-)

Liw: det går bara bra.