#1 - - Sandra:

Tjusigt!

#2 - - Ulli:

Jättesnygg! Mer behöver inte "sägas".

Ha en bra kväll!
Ulli

#3 - - Malin:

Åhh den var riktigt snygg. var har du köpt den och är där bra ljud? Min har gått sönder och jag skulle behöva en ny...Kram

#4 - - MO:

Jag håller med, supersnygg....Jag tycker det känns som den (korgen) är gjord i något riktigt kraftig garn/rep...fanns i beige oxå, kram

#5 - - jenny:

Malin: Köpte den från siba & det är bra ljud tycker jag.
299:- kostade den,helt rätt kurs:-)

#6 - - Malin:

Åhh tack! Får kika in där då! Bra pris ju! Kram

#7 - - MO:

Jajamensan, visst får man härmas...kör på / ha de gott

#8 - - Johanna:

Jag förstår att du köpte den, den var fin!

#9 - - Kristina - Kix Inredningskoll:

Ja, jag såg den hos Malin och den är verkligen jättefin och otroligt prisvärd. Jag blir också sugen...

#10 - - Anonym:

Hej! Hur funkar din radio? Bra mottagning? Vår krånglar lite. Ska byta ut den. Hoppas den andra funkar bättre. Den är sååå snygg! =)

Kram Malin Inspiration & design