Twinshome

Twinshome gör riktigt snygga saker, finns mycket jag skulle vilja ha från dom. För att inte tala om smyckena, skulle vilja ha allihopa:-)
Jag fastnade direkt för deras serie värme, riktigt snygga & lite retro som jag gillar. Påminner lite om en serie som mormor har, kanske måste fara dit och flirta lite med henne;-)


image95

image96
Bilder: akvihome.se

#1 - - Number Nine on Melon Lane:

Härligt snygga!

#2 - - Linda P:

Det här är den enda mugg jag lyckats ställa in i micron och där faktiskt vattnet blir varmt, inte muggen! Så tummen upp för den!

Jo, blomman... Jag har ingen aning om vad den heter. Har aldrig sett den förut, men det är ju då en typ av kaktus. fast det fattade du kanske ;) ?

#3 - - dahlarna:

Vilken superfin form/design det var på tekopparna! De hamnar definitivt också på min önskelista...KRAMISAR!