ullared

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Inte lika mycket som förut men några inlägg i veckan blir det iallafall.

Förra veckan bestod av shopping och åter shopping. En hel vecka i ullared har vi varit. Blev en hel del som fick följa med hem:-)


Tänkte visa några av mina fynd och först ut är kuddfodral från spira för 15:-


bild:privat
#1 - - Livet i byn:

Välkommen tillbaka ut igen i bloggvärlden :0)



Vilket fint kuddfodral och vilket pris!!



~Livet i byn

#2 - - Sök och du ska finna:

Välkommen tillbaka i bloggvärlden!



Ja det är ju det där att "lägga sig" på en bra nivå när det gäller bloggandet.

Att göra så mycket som känns kul, utan för många krav och måsten.



Hoppas det funkar för dig framöver.



Soliga hälsningar!

#3 - - Livet i byn:

Svar: Nej det är ju svårt att helt hålla sig borta...



~Livet i byn

#4 - - Malin Inspiration & design:

Vad kul att du är back!! =) Vilket fint kuddfodral du har fått tag i. Skulle jag gärna velat ha. Å vilket pris sen då! Kanon!



Ska bli kul att följa din blogg igen.



Kram

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Välkommen tillbaka! Kul att du har bestämt dig för att börja blogga igen! Kram

#6 - - Linda P:

Välkommen välkommen!! Vilket klipp alltså!!!

#7 - - Linda P:

Var kommer den vita kudden ifrån??

#8 - - Annika:

Välkommen tillbaka!

När det gäller det där med att kika in hos "alla andra" och lämna kommentarer - tänk på att det inte är obligatoriskt! Det skall vara kul att blogga och att läsa andra bloggar.

Jag lämnar inte alltid kommentarer och förväntar mig inte heller kommentarer från alla som kikar in i min blogg.

lyckönskningar

#9 - - Designtjejen:

Vad kul att du ska börja blogga igen!!!

Vilket jätte fint kuddfodral och billigt!!!! Oj, oj, oj..

Kramis

#10 - - Johanna:

Vad kul att du är tillbaka! Har saknat din blogg :) länkar till dig om det är ok?

Vilket kanonfynd det där kuddfodralet var!



Kram!

#11 - - Malin:

VÄLKOMMEN TILLBAKS TILL BLOGGVÄRLDEN IGEN!!!! Vad kul att du hojtade till för jag gillar att kika in hos dig! Håller med dig om att man måste hitta en lagom nivå, det skall vara roligt och inte stressande att blogga! KRAM

#12 - - Pysselprinsessan:

Välkommen tillbaka! Wohoo! Känn ingen press utan blogga när det känns bra! Det är ju bara kul att du är tillbaka!



Kudden var ju urfin! Jag vill oxå till Ullared! avis ;D



Kramar

#13 - - Nettan:

Välkommen tebax tjejen !

Snyggt kuddfodral du shoppat =0)

Ha det gott..

Kram, Nettan

#14 - - Monkan:

Hej! Välkommen tillbaks, vad kul! Hoppas du kan hitta en bloggnivå som känns bra, för mig kan du gärna blogga om dina Cult väggvaser o klockan varje vecka, jag är fortfarande lika imponerad :-)



Och vilken comeback :-) rapporterar om värsta fynden, kostade de bara 15 kronor?

#15 - - Fröken L:

Vad roligt att du är tillbaka! själv har jag det lite segt med inspirationen just nu, men så är det ju ibland.



Och du, snygga kuddar :D

#16 - - Emma:

Ullared i en hel vecka låter ju skitkul=) uddfodralet var verkligen snyggt och billigt oxå, perfekt=) Så skojj att du e tebax, har saknat dej!!! Ha det bra, kram emmsan

#17 - - Sandra:

Vad roligt att du är tillbaks. Och vilket fynd med kuddfodralet, verkligen jättesnyggt. Kram

#18 - - Therese:

Kul att du är tillbaka! Jättesnyggt kuddfodral och kanon pris! Är oxå sugen på Ullared snart!