Bokrea

Håller som bäst på med lite pysselprojekt här hemma men det tar lite tid. Kanske för att jag inte bara håller på med 1 projekt utan flera samtidigt:). Men det börjar ta sig och jag hoppas kunna visa upp det här på bloggen snart.

Igår när vi var på coop för att handla lite till ett av projekten så hittade jag en riktigt bra perennbok. I boken listas de populäraste perennerna från a till ö och för varje blomma beskrivs b.la skötsel, placering, höjd & speciella egenskaper.
Har du fyndat nånting på bokrean?

handbok om perenner av Andrea Rausch.

image281

image282
Bild:privat
#1 - - Kristina:

Ja, jag tycker nog det också! Men passar det bra med ett vitt bord till en brun soffa?
Kram!

#2 - - Angelica:

Vad smart! Jag har någon liknande bok, men den där verkade ju väldigt praktisk :-) Har fyndat ett par böcker på rean, men jag gissar att det blir fler hehe!

#3 - - Frida:

Smart! Har inte fyndad själv än men jag har spanat på några titlar.

#4 - - Designtjejen:

Vad kul! Den har inte jag sett! Jag har köpt en receptbok med Tina... sedan har jag inte fyndat något mer... jag som brukar köpa så mycket mer :-)

#5 - - Malin:

Åhh jag måste ta mig in till stan och bokrean....lite sent kanke, men man hittar kanske alltid något:) Kram

#6 - - Jenny:

Vilken mysig blogg du har, mycket inspiration! Hoppas det är okej att jag länkar!

#7 - - Jenny:

Vilken mysig blogg du har, mycket inspiration! Hoppas det är okej att jag länkar!

#8 - - annelie:

Men hur har jag kunnat missa den boken???
Måste gå en vända till för den vill jag verkligen ha!!
Tack för tipset.