brickor

Jag har fått dille på brickor:)
Förut tyckte jag mest att de var en bra grej att ha hemma i skåpet för att tas fram när man behövde lite bärhjälp. Nu tycker jag att de är snygga att ha framme på t.ex en tavellist.
Hittade en webbshop som hade en hel del snygga: viaforma


Bricka Flora Nordica Bricka Kontakt
Bricka Mo prick Bricka Refug
Bricka House Bricka Sarek
Bild: viaforma

Har ni något bra tips på vart man kan hitta snygga brickor får ni gärna hojta:)
#1 - - bea:

snygga!

#2 - - Designtjejen:

Hahha.. så du har fått dille på brickor :-) Dom här var väldigt snygga!!! Ett tips är att ta en titt på mingla designs hemsida. Riktigt läckra brickor :-)

#3 - - Solis:

Verkligen snygga! Kanske ska överväga den svart/vit prickiga där till mitt "nya" prickiga kök :)

#4 - - Lisa:

den hemsidan ska jag klicka in mig på. :D Tack! Ibland har folk gått in i klädkammaren för att gå på toa så det är väl tur att vi har bokstäver på toaletten, kanske varit lite lulliga i ögonen när dem varit här och missat den.. haha
Ha en trevlig kväll!

#5 - - Lotta:

ååååh så snygga brickor, speciellt den svart prickiga skulle jag kunna tänka mig här hemma!!

#6 - - Emma:

Åh, vilka snygga brickor, tack för tipset!!!=)Har oxå fått diller på brickor, högst på önskelistan nu är en Marimekkobricka=)Kramar emmsan

#7 - - Livet i byn:

Att ha dem på en tavellist var ju ett bra tips. Det tar jag med mig :0)

~Livet i byn

#8 - - Sandra:

Vad fina! Jag har ingen bricka, men har börjat kolla mer och mer efter någon snygg, så det blir nog ett inköp snart :) Kram Sandra

#9 - - Emma:

Tack själv! :-) Ja, vi får väl hoppas den blir bra... Är inte så bra på att måla möbler, men man får väl göra det bästa av situationen ;-)
Synd det där med lyktorna, men hojta gärna! Passade bra i ditt hörn!
Kramkram

#10 - - Sus i Hus:

Så fina du har hittat. Ha en härlig måndagkväll. Kram

#11 - - Ida:

Jätte fina brickor.Gillar speciellt den svart/prickiga.Kram

#12 - - Anne:

Snygga brickor! Tack för tips, ska genast titta in där.

#13 - - detsvartataket:

Vad fina..Alla brickor jag hittar kostar bara multum;) Åh då är det inte lika kul längre :(

KRAM

#14 - - Kristina:

Å så snygga:) Har sett en jättesnygg på hemtex nyligen oxå, ett tips bara:) Kram

#15 - - Ellas Inspiration:

Jättesnygga! Du måste bara kika in hos Spira Inredning. De har helt underbara brickor! Ha en mysig kväll! Kram Karin

#16 - - Fröken L:

snygga! Bra tips :)

#17 - - Anonym:

Snygga brickor! Jag har också dille på brickor, och har dem, precis som du tänkte ha, på tre st svarta tavlelister :) Man kan göra egna brickor, men jag har tappat bort hemsideadressen.. Jag återkommer! :)

#18 - - Hanna-Sofia:

Tack för tips om trevlig sida.

#19 - - Dessi:

ååh vilka snygga! jag har inga alls, så jag behöver minsann också tips!