Hemma igen

Har haft en riktigt trevlig vecka hos syrran med mycket prat & skratt:). Det var inte så längesen som dom kom hem från Malta så det kändes som att vi hade mycket att ta igen.
Spelade också guitar hero för första gången & blev fast, hur kul som helst. Men det är nog bra att vi inte har det hemma för då skulle man väl inte få något vettigt gjort på hela dagen;)

Vi tog oss en promenad till rusta också. Har varit lite sugen på dessa mattor & nu när de hade rea på dom så slog jag till. 300:- för båda tycker jag var ett bra pris:)

MATTA TRENDY SVART/VIT 70X200MATTA TRENDY RÖD/GRÅ 70X200 CM
Bild:rusta

Nu ska jag ta & kika in hos er & se vad jag missat i veckan:) Kram på er!!

#1 - - Kristina:

Å det där var ju ett kap, jättefina:)
Svar: tack, ja jag är lite Cultbesatt tror jag:)
ha en bra dag! Kram

#2 - - Johanna:

Fina mattor, det var ett bra köp! Ha en trevlig helg!

#3 - - Ingela:

Har just hittat hit och inser att det finns mycket inspiration att hämta här. På återseende!

#4 - - Sofie:

Läser många nu som fyndar plastmattor på Rusta :) Gud, vad jag önskade att Rusta fanns i vår stad också. Snygga mattor!

Trevlig helg!

#5 - - Nettan:

Tycker du gjort ett bra köp !
Ha en Trevlig Helg =0)
Kramiz Nettan

#6 - - Inrednignsgalen:

Rusta har alltid så fina saker när man ser hos er andra och deras kampanjer. Men aldrig inne i varuhuset där vi bor, synd!

#7 - - Sandra:

Det var ett bra fynd! Trevlig helg, kram Sandra

#8 - - Livet i byn:

Vilket klipp du gjorde på mattorna. De såg fina ut, ser fram emot bildbevis sedan.

~Livet i byn

#9 - - Anna:

Vad kul att du också fyndat! :-) Båda mattorna är jättefina. Var har du tänkt ha dem? Kul att du gillade mitt inlägg om huset ;-) Ha en skön fredag! Kram

#10 - - Lisa:

Absolut ett bra pris! Hittade du något smycke du gillade? Jag är sällan, sällan aldrig :D på Rusta eftersom vi inte har det i vår stad.. Kunde slängt iväg ÖB och tatt hit Rusta istället.. haha! Kram kram

#11 - - Linda P:

Oj ja det var det! tjingeling!

#12 - - Kristina:

haha! Ja det kan jag verkligen tänka mig att han skulle göra ;D..
Jättefina mattor! Dom hade jag också köpt! Kram

#13 - - emma:

Fina mattor! Väldigt prisvärda oxå :)

#14 - - Jenny:

Välkommen hem! Har inte hunit kommentera din hall ännu men oj vad fint det blev! Är så imponerad av ni kreativa och pyssliga människor. Jag önskar att jag var mer pysslig!
Ja, tänk vad Rusta har mycket snyggt. Mattor, tapeter och annat. Får kanske ta mig en sväng dit jag också snart. Det är ju billigt och billigt gillas!
Trevlig helg på dig! Kram Jenny

#15 - - Detsvartataket:

Jättefina!Ja dom var superbilliga nu! har en i svart med prickar och det hade inte suttit fel med en till!!

Kram och Trevlig helg!

#16 - - Fröken L:

Absolut ett bra pris och snygga mattor! Trevlig helg :)

#17 - - Lotta:

ååååh så snygga, ser ju precis ut som pappelina, bara priset som skiljer. toppen! går de bra att dammsuga? läste nämligen hos någon som köpt på rusta för nåt år sedan coh var bersviken för mattorna drog åt sig massa damm och inte gick att dammsuga ordentligt. men detta varsom sagt över ett år sedan.. så de behöver ju inte vara samma sak nu. tycker iallafall de var ursnygga mattor ,och även om kvaliteten e lite sämre så piggar de ju upp och ombyte förnöjer!!

#18 - - Anonym:

De där mattorna verkar vara poppis, det är många som bloggar om dem. Kanske måste ta mig en titt :)

#19 - - Annika:

Jag såg mattorna hos Malin - de är jättefina och vilket superbra pris! Trevlig helg!

#20 - - Anna:

Det verkar som om alla hittar massor med snyggt på Rusta. Själv bor jag så att man måste ha bil för att komma till Rusta, och vi har ingen. Bil alltså.
Trevlig kväll/helg!

#21 - - Solis:

Snygga mattor! Har sett flera av Rustas plastmattor på flera bloggar nu, men har än inte kommit iväg till affären för att kolla själv. Däremot sitter jag och funderar på var jag skulle kunna placera en sådan :)

#22 - - Maddiie:

Detsamma :)

#23 - - Susihus:

Vilket fynd, superfina! Ha en go helg, kram

#24 - - Maria:

Mattorna ser fina ut!! Är det plastmattor månntro?
Jag har randig plastmatta från Rusta och den är helt OK kvalité. Har en pappelina också som faktiskt gått sönder lite...och den är ju MYCKET dyrare!

#25 - - susanne:

Ojjj vilka fina mattor.Visste inte att Rusta hade så fina mattor till bra pris oxå. Får nog fara en sväng till Umeå och kolla.
Kram

#26 - - Designtjejen:

Vad härligt att du har haft en bra vecka! Jätte fina mattor! Vilket kap!!!!
Hoppas att du får en mysig helg!
Kram

#27 - - Designtjejen:

Åh, var precis inne och läste hos emmsan. Så gulligt av dig att skicka henne lampan :-)

#28 - - sara:

Guitar hero spelade jag också en kväll på en fest, jag blev helt galen i det, kunde inte sluta och sen ville man avancera förstås! Haha, kände mig som en riktig rockbrud!
Tack för titten hos mig och trevlig helg!

#29 - - gulligan:

Såna vill jag också ha! Det blir Rusta nästa! tack för tipset!

#30 - - Malin:

Åhhh vilket bra köp:P Får man se dem på plats sen? Kram