sjunga i duschen

Man skulle kunna tro att jag fått dille på radioapparater, och det är nog kanske så;)  Vet inte hur länge jag letade en snygg radio förut utan att hitta nån och nu hittar jag flera stycken som jag vill ha:) När jag såg den här tänkte jag att den skulle passa perfekt på stegen i badrummet eftersom den inte var så hög & bred.
Och det gjorde den:) Kommer från Jula & kostar 129:-

image280
Bild: privat
#1 - - Sandra:

Oj det var ett härligt pris och snygg var den också! Kram

#2 - - Johanna:

Det var ett bra pris på den och fin var den! Ha en trevlig måndag!

#3 - - Linda:

Både billig och snygg! :)

#4 - - Malin:

Fin radio! Liknar tivolis:P

Svar:
Ja ullared är bäst..hehehe! kram

#5 - - Livet i byn:

Vilken söt lite radio, förstår att den passade perfekt på stegen.

~Livet i byn

#6 - - detsvartataket:

Javisst är den fin!! Den fick följa med hem i fredags!Tror du man kan gödsla med "radios" hahaha

#7 - - MO:

Ja den gör sig jättebra där, nu kommer du väl aldrig ut från badrummet, det är ju så fint där o sen kan du ju sitta på dass eller ligga ibadet o njuta av skönsång på radion...kram

#8 - - Fröken L:

Åh, nu blev jag oxå sugen på en radio i badrummet, perfekt om man ligger i badet ju :)

#9 - - mamma millan:

Hej där..ja nu kan jag se dina bilder igen!!

Mysig radio....o de där mönstren som man kan ha till golv , väggar..helt underbara...skulle jag vilja ha!! Så snyggt!!

En solig, vårig hälsning !!

Ha en härlig dag!!

♥Kram Millan♥

~~~`*'*´~~~

#10 - - Designtjejen:

Den var faktiskt riktigt fin också!!!

#11 - - Malin:

En sådan vill jag med ha!! Kanske härmas sen. ;)

Kram

#12 - - Karin:

Hur är kvaliteten på den ljudmässigt?

#13 - - Susihus:

Billig och snygg, hrmm hur bra ljud är det???
Ha en skön kväll, kram från blomsterfixerskan=)