äggkudde

Har länge velat ha den snygga äggkudden från ceannis & nu har jag den äntligen i min ägo:-)
En filt skulle jag också vilja ha men den är lite saftigare i pris tyvär. Önska kan man ju alltid & det är ju snart jul så tomten kanske läser;-)


Bild:privat
#1 - - Malin:

Den kudden är supercool! Är den skön att ha huvudet på dock??? Mjuk? Kram

#2 - - fru Sätterlund:

Superfin!!! Kram Therese

#3 - - Sofie:

Vilken söt kudde! Såg väldigt mjuk och gosig ut :) Kram, Sofie

#4 - - dahlarna:

#5 - - Mrs. b:

Snyggt! Och ett fint zinkhus har du också! :-)

#6 - - dahlarna:

Jätteläcker kudde! Vad mysigt du har det i fönstret också! Kramisar!

#7 - - Anna:

Kudden är jätteläcker! Jag hade aldrig sett den förr faktiskt...



Kram Anna

#8 - - Emma:

Riktigt snyggt, är lite svag för de där kuddarna och filtarna=) Ha det bra, kram emmsan

#9 - - Joanna:

Du är gaaalen, du anar inte hur avis jag är. Vill haaa.

Den gjorde sig strålande fint i din soffa, så nog missunnar jag dig den inte.

Gillar sittpuffarna oxå, men även de på tok för dyra för min plånka.

#10 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Åh, den har jag drömt om länge, och pläden och pallen! Hur snygga som helst!

#11 - - Iris:

Den såg ju riktigt mysig ut :)

#12 - - Mirka:

Kollade in den svarta filten idag. Suckade och gick vidare. Hade jag stått kvar hade jag väl hamnat i en inre fight med mig själv.. man ska inte titta på såna saker direkt efter löning. Kudden är i vilket fall helt underbar.

#13 - - Rebecka:

Vad fin den är, ser riktigt mysig ut!

Kram Rebecka

#14 - - Lilla jag:

Vilken läcker!

#15 - - Mari:

Underbar!!! Blir allt lite eller ganska mycke avis.

Brukar klämma på pläden när jag ser den och drömma, får räcka med det. Attans att priset är så hiskla högt.



Kram!



#16 - - T H E R R E fotoblogg:

Ja, vi får se vad de säger sedan när de fått se fotona :)

#17 - - maria:

Vilken fin kudde, och ett mysigt zinkhus har du med;)



Trist att allt ska vara så dyrt! Filten är ju hur läcker som helst!



Kram Maria

#18 - - Dinka:

Åh så fin den är. Vill med ha två stycken i soffan....



Kram!

#19 - - Lena:

Läcker kudde och fint förövrigt också :)



Ha en trevlig dag!

#20 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fin din nya kudde är! Vi får hoppas på att tomten läser din blogg. ;) Kram kram

#21 - - Lisa johansson:

Hej Syster yster :D

Jepp..har ju också börjat blogga nu...och som du kanske såg så gjorde jag en länk till dig :)

Måste säga att shit va snyggt du har fått det hemma...helst sjukt! Alltid lika kul att komma in å kolla vilka nya grejer du har gjort lr köpt!

Hoppas du hare bra hemma i kalla sverige ;) så höres vi! kramar

#22 - - Ellie:

Åh vilken läcker kudde!! Supersnygg, ser mysig ut med :) Kram Ellie

#23 - - Linda P:

Mmmmm, den är snyggare i vit än svarta som jag har. Men jag tänkte praktiskt när jag köpte dem, eftersom vi har svarta plädar... Inte äggplädar dock!

#24 - - Hannah:

vad fin kudde :)

#25 - - Stefan M:

Hej Jenny det var ett tag sen sisst men du vilken fin kudde den drömmer man väl bara vackra drömmar

på snygg mmmmmmmmmmmmm,,,,ha det bra kram Stefan

#26 - - Johanna:

Vad snygg den är!



Ha det gott, kram!

#27 - - makiato:

Fin och rolig äggkudde! Undrar om den finns i fler färger?

#28 - - Malin Inspiration & design:

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den kudden!!!!! Och filten.

Ha en mysig helg! Kram