#1 - - Åsa:

Både snygg och praktisk , jättefin !

#2 - - Mari:

Så frän, fick titta ordentligt först för jag trodde det var en brödburk. Så galet det kan bli.

Priset var ju ordentligt sänkt så det är bara att klicka på........man kan ju alltid slinta med fingrarna på klickknappen det brukar jag göra. I bland blundar jag oxå och klickar och tänker sen, vad 17 gjorde jag nu......



Kram och ha en bra dag!!!

#3 - - Lisa:

Tjusiga! De kan bli jätte snygga hos er tror jag! Hoppas du har det bra! KRAM

#4 - - Kristina- Novemberbröllop:

Har oxå kikat på dom, vill ha:) Ha en bra dag! Kram

#5 - - Johanna:

Ja en sådan hade man inte tackat nej till :)



Ha det gott, Kram!

#6 - - Rebecka:

Vad läckra!

Ha det bra.

Kram Rebecka

#7 - - Mirka:

Jo jag tar gärna en sån ljus/skål/förvaringssak, med oliverna till... gud så gott det skulle vara med oliver..måste nog handla det nu....

#8 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

De är riktigt snygga! Jag vill också ha!! =) Kram

#9 - - Johanna.B:

Den va fin! Tror inte jag sett den förut. Inte så fasligt dyr heller..!



Kram

/Johanna

#10 - - Fröken Fräken:

Alltid kul med grejer som har lite oväntad design. Det ska inte vara för tillrättalagt utan lite bus gör inredningen så mycket mer personlig.

TAck för att du hörde av dig om var du hittade stämplarna - jag hade turen att springa på ett par i samma stil under min resa, tänka sig!!

#11 - - Josefin:

vad snygg! och smart :)

#12 - - Frida:

Underbart snygg. Och jag som älskar vitt!

#13 - - Minigrisen:

Den var himla snygg, och fiffig förvaring!

#14 - - Malin Inspiration & design:

jenny; Förstår det. Det är frustrerande med litet kök. Tänk om man kunde ha en köksö och matbord och sen en matplats likt den på bilden i vardagsrummet. Vilken dröm! :)





Snygga ljusstakar!! Go helg på dig! Kramis

#15 - - Jessica:

så cool! Tack för ditt svar! Dom var jättefina! Är det inte pilligt med att inte få färgen jämte?



trevlig helg!

KRAAM

#16 - - Annah:

Så fina!

Ha en skön fredag!

Kram Annah

#17 - - Joanna:

Snygga, förfaring är bra förvaring vill vi ha. Jag har beställt affischen från moderna museet nu, hoppas att allt går som det ska.



Ha en bra helg och hoppas att du är lite piggare nu!

Kram Joanna

#18 - - Anki:

Oj, nu blev jag också sugen på de där. Jättefina, gillar dem mycket.... :-) // Anki

#19 - - Linda:

Fina! Sagaforms huvudkontor och lager ligger här i Borås där jag bor. De brukar ha lagerutförsäljning titt som tätt. kanske kan fynda dem där ;-)



Kram

#20 - - Sandra/Vit design:

Den är riktigt snygg!

Kram Sandra

#21 - - dahlarna:

Det var riktigt häftiga ljusstakar. Enkla, stilrena, har flera funktioner & vita! SNYGGT! Hoppas att du har haft en mysig höstdag i solen! KRAMISAR!