#1 - - Joanna:

Va mysigt det blev. Jag måste verkligen ta tag i höstblommor på vår balkong. Ser så tomt ut på balkongen.

Tack för din kommentar ang. vårt vardagsrum=)

#2 - - Ingela:

Det blev kanonfint! Ska ta tag i mitt höstplanterande så snart tiden räcker till...

#3 - - Martina:

Mysigt:) Var i norr är det du bor? Kommer nämligen själv norr i från:)

#4 - - Anna:

Jättesnyggt och välkomnande! Åh, Plantagen där uppe saknar jag också...



Ha en bra kväll! Kram Anna

#5 - - Elin:

Vad är det för "gröna blad" du köpt? Det var så fint tillsammans!

Elin

#6 - - Rebecka:

Ser jätte fint ut, så mysigt med höstplantor!

Kram Rebecka

#7 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va fint det blev! Väldigt välkommande! Kram

#8 - - Isabels värld:

Åh vad fint! Härligt med lite höstblommor nu! Ser dig allt i glaskulan =) Trevlig kväll! kram Pernilla

#9 - - Mari:

Så fint det blev! Vill också ha lite sånt utan för dörren men det funkar inte här, det får nog inte stå kvar så länge tyvärr!!



Kram!!

#10 - - Hanna:

Superfint! Skulle själv behöva få till nåt fint på bron här ute men det är ju så mkt man vill hinna med...:-)

#11 - - jenny:

Elin: Tack:-) Det stod silvermix på krukan men om den heter det vet jag tyvär inte.



Pernilla: haha, jaså du såg mig du;-) ser rätt kul ut tycker jag, som att jag poserar för nån:-)



alla andra: tack:-)

#12 - - Camilla:

Jättefint, ser höstigt, murrigt och mysigt ut! Och en snygg fotograf i kulan också! :)

#13 - - Malin:

Jättefint, ett höstarrangemang till bron borde jag verkligen fixa, hoppas hinna med det till helgen!

KRAM

#14 - - Helena-hem ljuva hem:

Fin höstplantering!

Kram!

#15 - - Sofie:

Det blev jättefint! Vilka söta ljuslyktor :) Silverkulan i krukan var en väldigt fin detalj! Kram, Sofie

#16 - - Johanna:

Vad fint det blev! Ser att du har likadana lyktor som jag :)



Hoppas du får en bra vecka, kram Johanna

#17 - - dahlarna:

Vad fint & välkomnande!! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMIS!

#18 - - Anna - frk Oliv:

Vad fint! Roligt att se dig i den blanka kulan :)

#19 - - fru Sätterlund:

Snyggt, laddad för höst och vinter :)

#20 - - Martina:

Sv; Kommer från Sundsvall!:) Kram!/ M

#21 - - Annah:

Så tjusigt!

Gillar verkligen den blanka kula som ligger där! Ursnyggt!

Ha en skön kväll!

Kram Annah

#22 - - Ellas Inspiration:

Men så fint du har gjort det. Jag går och väntar på att mina sommarblommor skall vissna (!) så jag kan få göra lite höstfint jag också...



Kram Karin

#23 - - Ellas Inspiration:

Men så fint du har gjort det. Jag går och väntar på att mina sommarblommor skall vissna (!) så jag kan få göra lite höstfint jag också...



Kram Karin

#24 - - Rebecka:

fina bilder :)

#25 - - Mrs. b:

Fint!! Kan inte nån komma och trolla bort mina vissna blommor och fixa lite höstfint :-)

#26 - - Erla:

Kolla gärna in min blogg :)

#27 - - Malin:

Vad fint det blev!

#28 - - MissStorm:

Så fint det ser ut! Gör verkligen massor för intrycket när det är fint runt ytterdörren.



Tack för att du tyckte till om tapet. Uppskattar verkligen att få veta din åsikt.



Kram

MissStorm

#29 - - Marie:

Det blev jättefint!! Önskar att jag hade en bro att dekorera.



kram

#30 - - Annika:

Åh, jättefint!

#31 - - Ulli:

Vilka fina planteringar! Ljung är ju så fint så här på höstkanten. Jag bara måste ta tag i mina utekrukor....



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#32 - - Jessica:

vad fint det blev :))Mysigt!

KRAAM

#33 - - Dessi:

så mysigt! jonas planterade lite förra veckan. ljung och silverek, så fint!

#34 - - Kristina- Novemberbröllop:

Vad fint det blev:) Ha en bra dag! Kram

#35 - - Number Nine on Melon Lane:

Jättesnyggt.

#36 - - Kristinas Hus:

Åh va fint det blev! :)

Ja, jag åkte runt som en tokig på stan igår för att hitta en loppis som hade öppet. Men hittade bara två stycken, men köpte ingenting! Buuhh. Dumt!

Ha det så bra! Kramar

#37 - - MO:

Jättesnyggt...o är det dig man ser i bollen, för i så fall har du ju kommit lite längre....(med tanke på det du skrev till mig, att vi kanske får se dig någon gång...hihi)...

Jag har inte köpt några höstblommor alls, mitt prydnadsgräs håller över vintern (gjorde det i vintras i alla fall) så jag hoppar nog över det, men det är lite synd för just ljung är så vackert, kramar

#38 - - Mirka:

Vilken fin plantering! Vit ljung är ju så fint på hösten! Nog ska man skaffa sig lite energi till att piffa balkongen här hemma.. för det behövs verkligen:)

#39 - - Emma:

Jättefint och Höstigt härligt!!!=) Nu blev jag också sugen på att grejja till det ute när du gjort så fint;) Ha det bra, kram emmsan

#40 - - Tina:

Ja det är ju lika bra att välkomna hösten i stället för att sörja sommaren som flytt...Det är ju väldigt vackra färger i "höstblommeplanteringar"!

Du har en snygg blogg som jag finner inspirerande och gärna besöker! Själv har jag precis stapplat in i bloggvärlden med min blogg PEPPAR&VANILJ som jag skulle bli jätteglad om du/ni ville kika in på och se vad ni tycker!



Varmt välkomna!

MVH Tina

#41 - - stina:

fint

#42 - - Sofie:

Vad fint :D

#43 - - Mirka:

Det finns en utmaning till dig inne hos mig!

#44 - - Lisa:

Såå himla fint!!

#45 - - Malla:

GUd, vad snyggt! Önskar att jag lagt lite mer tid på vår balkong. Det får bli nästa år helt enkelt!

#46 - - Heléne:

Det finns en utmaning till dig inne hos mig!



#47 - - Karin/Theas rum:

Jättefint! Jag skulle oxå köpt hem mer höstpiff men inte hunnit. Är så kul att byta ut sommarväxter mot höst/vinterväxter nu.

#48 - - Emelie:

Så fint! Jag skulle verkligen också behöva plantera lite höstblommor här hemma. Kanske hinner det till helgen. Det ser ju så mycket trevligare och mysigare ut!

#49 - - Jennica:

hihi tack :D

Okej då va dem inte så stora som jag hade hoppats på då. Fast man kan ju ta en ram med passpartout (haha stavning?).

kram

#50 - - Lissen:

Det piggar upp att göra lite höstfint!

Ha det gott

#51 - - Josefin:

va fint! :)

den silvriga kulan gillade jag verkligen.

kram

#52 - - jenny:

Tina: Tack för dina fina ord:-) Hade gärna besökt dig och din blogg men sidan du angivit funkar tyvär inte.

#53 - - Susihus:

Så superläckert! Ha en underbart skön helg. KRAM

#54 - - Angelica:

Åh så snyggt :-)

Kram!

#55 - - Selma:

Vilken härlig höstplantering!





Selma @ Livingguide

www.livingguide.se