Sjuk

Hemma & sjuk. Ont i halsen som tusan, känns som halsfluss:-(  Så idag blir det sängläge i soffan med film och mycket varmt te med honung.

Eftersom det är en sjukdag så tyckte jag att det passade bra att visa min medicinlåda som jag fyndade när vi var på semester i Borås i sommras.

Hoppas ni får en trevlig & frisk måndag!!

¨
Bild:privat
#1 - - Anonym:

Krya på dig! Jag är i samma läge. Hemma från jobbet. Hostar och ont i halsen. Det är såå synd om oss, eller hur....;)



Kram Ulli

#2 - - Johanna.B:

Svar: Tack så mycket! Jag trivs verkligen jättebra nu när jag har kommit i ordning med allt efter flytten. Nu väntar jag bara på att skolan ska sätta igång, i morgon! :)



Krya på dig!



Kram

/Johanna

#3 - - MO:

Aaaah, tråkigt, men skönt att kunna kurera sig o ta det lite lugnt. Jättefin medicinlåda, skulle jag med vilja ha. Letade på Claes Ohlsons i somras för jag hade sett att de skulle ha, men jag hittade ingen, krya på dig, kram

#4 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Usch då. Krya på dig! Kram

#5 - - Stefan Moestedt:

Var rädd om dej Jenny

MVH Stefan

#6 - - Mia:

Usch vad tråkigt, hoppas att du kryar på dig alldeles snart!

#7 - - Nettan:

Usch...inte kul =0( !

Stort krya på dig, fin medicin låda.



Kram, Nettan

#8 - - Johanna:

Inget kul att vara sjuk....Hoppas du piggar på dig! Söt medicinlåda! Kram

#9 - - Sofia:

Många som är förkylda nu. Själv är jag inne på min andra förkylning på 2 veckor. Man börjar bli en aning less på det hela! :)

#10 - - Rebecka:

Du får krya på dig, tror jag också håller på att bli sjuk menjag hoppas inte det!

Burken var jätte fin.

Kram Rebecka

#11 - - Malin Inspiration & design:

Väldigt fin medicinlåda! :) Kram

#12 - - Malin Inspiration & design:

Väldigt fin medicinlåda! :) Kram Krya på dig!

#13 - - Cissi:

hejsan! Vart har du köpt den fina tavlan keep the calm? Cissi

#14 - - Johanna:

Trist med förkylning... Har precis varit risig i 3 veckor och det är segt att bli av med det sista. Krya på dig

#15 - - Anneli:

Jag vill bara säga, Krya på dig!!! Den där lådan var verkligen fin, den skulle jag må bättre av att bara se!



Jag brukar titta till dig här ibland och jag gillar verkligen att komma hit och läsa lite ibland.

Nu blev jag också sugen på thé! Måste fixa, nej... VILL fixa!



Krya på dig! Anneli

#16 - - Malin:

Vilken fin medicinlåda!

#17 - - Malin:

Krya på dig förresten:P Kram

#18 - - Anna:

Vad läcker medicinlåda du har! :-) Hoppas du kryar på dig snart!



Kram Anna

#19 - - Fröken Fräken:

Usch så trist, hoppas att inte mina sega baciller smittade dig över nätet.. fast för mig verkar det aldrig bryta ut, jag går bara omkring och känner mig seeeg... hoppas på snabb krya-på-dig!

#20 - - Maria:

Samma här.. sjuk sjuk.. men jag var dum nog at gå till jobbet idag.suck.. synd om oss...Krya på oss

#21 - - K:

Krya på dej!

Känner mig precis som du idag, fy tusan så visset.

Och på en vecka åker vi bort hoppas att vi är på benen då.

Kram!

#22 - - Minigrisen:

Aldrig kul att vara sjuk. Hoppas du kryar på dig snabbt!

#23 - - Heléne:

Krya på dig!

#24 - - Anna H:

Vilken snygg burk! Trist att du blivit förkld! Hoppas du kryar på dej snart1

Annah

#25 - - Mari:

Vilken sötis, hoppas den kan hjälpa dej på traven.



Kram

#26 - - dahlarna:

KRYA PÅ DIG!!! Även om medicinlådan var mycket fin, så hoppas jag att du slipper använda den! KRAMISAR!

#27 - - Joanna:

Usch och fy, hoppas att du mår bättre imorgon. Tur att du har din lilla medicinlåda=)

Har också införskaffat mig en, min kommer från Clas Ohlson, bra att ha och snygga att titta på är de.

#28 - - Mrs. b:

Krya på dig och hoppas du snart mår bättre!

#29 - - Emma:

Fin medecinlåda! Hoppas du kryar på dej snart, kramar emmsan

#30 - - Kristina- Novemberbröllop:

Usch då, krya på dig. Hoppas du mår bättre snart:)Kram

#31 - - Martina:

Usch är du sjuk, jag har varit hemma från jobbet i två veckor men nu äntligen är jag frisk så imorgon blir det jobb. Krya på dig

#32 - - Malla:

Sicken fin låda!!!

Krya på dig sjukling!!

KRam