utmärkelser

Har fått några utmärkelser igen. Blir så glad av dom och det är jättekul att ni gillar min blogg:-)
Måste också passa på att tacka för alla fina kommentarer jag får.

Har fått en hel del nya läsare också verkar det som med tanke på besöksantalet som stigit rätt mycket nu på slutet. Jättekul!!!!

Måste också tiilägga att jag försöker svara på era frågor men det kan hända att jag missat någon. Har jag det så fråga igen bara:-)

Denna utmärkelse har jag fått av Dezzy, Joanna, & tomteboanna




Denna av pysslamera




Och denna av Turquoiseinspiration



Tusen tack:-)

Vår helg kommer att bestå av att slappa i soffan så mycket som möjligt:-) Både jag & sambon känner oss lite småhängig och efter att ha stigit upp 4 varje morgon i veckan som varit så känner man sig lite slut.

Vad ska ni göra i helgen?

Önskar er en fortsatt trevlig helg!!

#1 - - lisa:

Jag ska jobba i helgen, känns bra, är extra jobb både för mig och mannen i helgen så det blir roligt nästa löning :)

#2 - - Stefan M:

Hej Jenny jag ska göra äpplemos och lägga in smörgåsgurka, jag har lagt in 10kg saltgurkor med

sen har jag gjort äppledricka som du ser full rulle

kom så får du smaka,

Önskar dej o din kille en trevlig helg.

Kram Stefan

#3 - - Kristina- Novemberbröllop:

Ska bara ta det lugnt i helgen då jag oxå känner mig lite hängig. Dock blev det en sväng till EM och MIO i dag men nu blir det soffan:)

Trevlig helg!

Kram

#4 - - Rebecka:

Grattis till alla utmärkelser, dom har kommit alldeles rätt!

Kram Rebecka

#5 - - F:

Rolig blogg:) Jag älskar pyssel även om det inte blir så mycket av den varan just nu. Trevlig helg!

#6 - - Marie:

Ja, passa på och ta igen er i helgen!! Mysigt att tillbringa tid i soffan :)

Ha en fortsatt fin helg!



kram

#7 - - lena:

Låter precis som vi ska ha det i helgen, så skönt så. Ha det bra lena.

#8 - - Nettan:

Javisst blir man lite trött & hängig av & gå upp tidigt !!

Har ju nyligen börjat arbetsträna, så jag har inte vant mig än & kliva upp med tuppen ;0).

Idag har jag gått på marken i grannbyn & inorron blir det fotbollsmatch =0), ingen ro & vila här inte...

Fortsatt trevlig helg...

Kram Nettan

#9 - - Monkan:

Stort grattis till alla utmärkelserna, de är ju SÅ rätt. Din blogg är toppen och du är ju t.ex fortfarande min idol när det gäller upphängningen av Cultväggkrukorna :-)

#10 - - Anonym:

Usch, stiga upp klockan FYRA! Jag blir trött bara jag tänker på det! Så slappa på ni. Här är det dragkamp mellan att pyssla och se på Top Model 10 (det är roligt med tv-serier där man får känna sig riktigt smart!!)