Foamstamps

Jag har fått & får många frågor om vart jag har köpt mina stämplar som jag använt då jag gjort mina tavlor & kuddar.

Till dessa köpte jag foamstamps från min lokala pysselaffär. Tillverkare: Li´l davis design som tyvär har lagt ner så det kan tydligen vara svårt att få tag på dessa nu.
Hittade en utländsk webbshop som hade dessa kvar: scrapbookheaven

Annars så finns det andra fina foamstamps att använda sig av.
En tillverkare som har snygga är making memories som b.la säljs här:Scrapnet

Denna tavla gjorde jag av små gummistämplar som finns här: cchobby

#1 - - Be Inspired -Inreding och design:

Dem är så fruktansvärt snygga. GUD vad duktig du är!

Kramar i massor/sofie

#2 - - Jenny:

Ja dina bokstäver är jättesnygga. Jag har en variant från Panduro men ska snart få mig några med egenvalt typsnitt :-) Kram Jenny

#3 - - Jenny:

Ja dina bokstäver är jättesnygga. Jag har en variant från Panduro men ska snart få mig några med egenvalt typsnitt :-) Kram Jenny

#4 - - Therése:

Jättesnyggt!!

Och så smidigt att stämpla,

kanske skulle försöka mig på en tavla ;-)

Kram Therése

#5 - - Linruz:

Stämplande är verkligen beroendeframkallande. Det ger mersmak.

Kram Lina

#6 - - fru Sätterlund:

Ja, du är grym med stämplarna. Älskar både dina kuddar och dina tavlor :)

Kram Therese

#7 - - Anonym:

Hej, vilka fina bokstavstavlor. Kul idé!



Ha det gott!

Anna-Karin

livetharochnu-akh

#8 - - Blogg by Maliin Stoor:

Oooootrooooligt Nice!!!



Väldigt väldigt fint



Maliin

#9 - - iza:

Super snygga dom där sakerna du gör med stämplarna. Får komma förbi med en tavla så du får stämpta nått fin till mig ;) Härligt att allt är bra med magen! Kram

#10 - - mamma millan:

jättefint!! Kul med stämplar..dina kuddar är sååå proffsiga..hade du inte sagt det , så kunde man ju tro de var köpta!!



Får gratulera med...såg du väntar tvillingar...sååå spännande;)))



#11 - - Therese:

Du är så duktig, älskar dina fina kuddar och tavlor!! Älskar verkligen "every day i love you"........ funderar på att göra en sån tavla eller väggord......



Kram Therese

#12 - - Therese - Lurans blogg:

Självklart länkar jag om jag lånar något, tycker det är oförskämt annars - kommer nog att låna lite idéer av dig framöver julen, men länkar som sagt isf - hoppas det är ok? Kram kram

#13 - - Annas inspiration:

Så snyggt!

Du verkar vara så duktig på att pyssla :-)



ha en skön torsdag

kramar Anna