Mera blommor

Tog in lite mer blommor från trädgården idag.
Det fick bli lite gullris till hallen.

Bilder: Privata

" En utav mina största inspirationskällor. Jag följt henne länge och ÄLSKAR allt hon gör"

Så fint har Sofie skrivit om mig och min blogg. Tack snälla Sofie!! Blev så glad:-)
Till er som inte hittat till sofies blogg. Kika in till henne, ni kommer inte att bli besvikna.

#1 - - Emma:

Snyggt snyggt, gillar massor:) Hoppas allt e bra annars med magen och allt!?:) Has det bra, kramar emmsan

#2 - - Linruz:

Härligt att plocka in i från trädgården.

nyggt som attans.

Kram

#3 - - InneoUte-Malin:

Så fint det blev! Vad coolt det var med vaserna och klockan på väggen. Supersnyggt! :-)

#4 - - Mrs. b:

Vad fint - såg ut att passa perfekt där på väggen!

#5 - - Linda:

Hej! Är en nybliven läsare av din blogg men är redan fast.. Två timmar har jag nu suttit och läst igenom dina gamla inlägg och det är bara att konstatera: du har en GRYM känsla för inredning och pyssel!

Tänkte bara höra om du kunde förklara hur du gjort skapelsen i hallen på bilden här ovanför? Eller finns redan inlägg om detta? Hittade det tyvärr inte..



I övrigt kan jag tillägga att jag kommer stanna kvar här hos dig, nu har du fått en ny läsare! :) //Linda

#6 - - Junitjej:

Så fint!

#7 - - Therese:

Kanonsnyggt!!!!! Du lyckas hela tiden....varför får aldrig jag sån inspiration som du.....?



hoppas du mår bra!!



Kram Therese

#8 - - Jessica:

Hej! Jag har tidigare läst din blogg, men har helt missat att du börjat blogga igen i och med att jag läste det på Sofies blogglista!



KUL!



//Jessica

#9 - - Anna:

Vad fint det blev med blommorna!



Jag såg inlägget hos Sofie och jag kan inte mer än att instämma i det hon skrev. Hon har helt rätt om dig! Kram Anna

#10 - - ellinor:

Rösta gärna på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så är ni jätte söta, jag är nummer 12:D!!!



#11 - - Dahlarna:

Ja, visst har Sofie skrivit oerhört fint om många bloggar. Verkligen kul att få uppskattning på det viset. Jag håller definitivt med henne om motiveringen till dig! :-)



Vad fint du har gjort i hallen!



Hopas att du får en bra dag!

KRAMAR!

#12 - - jenny:

Linda: Åh, tack så mycket. Kul att du gillar min blogg:-)

Skapelsen i hallen är vaser & klocka från cult design. Sågde ut och målade några plankor svart och satte bakom. På en av de svarta plankorna satte jag en tunn masonitskiva som jag målat med griffeltavelfärg.

ja, det var nog allt:-) Bara att fråga om det är något som är oklart.

Under kategorin pyssel ganska långt ner finns ett inlägg om det också.

#13 - - Julia:

Åh så snyggt! Vart har du köpt den snygga klockan och vaserna? (Ursäkta om det redan står i något inlägg, ibland missar jag sånt när jag följer via bloglovin.)