Gott nytt år!!

Snart har ännu ett år gott. Ett år som varit det bästa i mitt liv eftersom jag väntade knattarna större delen av det. Nu när jag har dom hos mig vet jag att alla kommande åren tillsammans med dem & deras pappa kommer att vara bäst.
Jag hoppas att alla som vill & önskar får uppleva den glädje & kärlek ett barn ger.

Kram på er & gott nytt år!!

Bild:Privat

#1 - - Alexandra:

Gott nytt år tilbaks till dig och familjen!Kram A

#2 - - H(OM)E STYLING:

Underbart skrivet! Jag hoppas jag får uppleva det inom en snar framtid, den som väntar på något gott... Jag tror meningen med julen och allt annat blir MER än ENORMT BETYDELSEFULLT då. Gott nytt år söta du!! Kraaamar sofie

#3 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Är inne o önskar er ett Gott Nytt År!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

#4 - - Emma:

Hoppas också att få uppleva den glädjen snart! Vill önska er en härlig nyår och ett gott nytt år:)Kramar emma

#5 - - Mrs. b:

Gott Nytt År!

#6 - - Dessi:

Så underbart! Gott nytt! Kram Dessi

#7 - - Lilla jag:

Gott nytt år!!!

#8 - - Åsa:

Snälla du vad fina dekorationer på väggen! Vad har du köpt dem? Skulle passa perfekt in i min och min sambos lägenhet...

#9 - - Anonym:

Åsa: Dom svarta träbitarna har jag fixat själv. Klockan & vaserna kommer från cult design.