#1 - - Jennie:

Riktigt snygga element! Synd man inte har såna element hemma i huset..hade det i vår lägenhet.

#2 - - Jenny:

Det skulle jag oxå ha gjort om jag hade några att måla - tycker det är fint :-) Vi har värmegolv i allarum nu i nya huset så inte ett element i sikte ;-) Kram Jenny

#3 - - Mirka:

Å så söta de var på andra bilden!

Jag själv funderar på elementskydd av nåt slag. Nån hänga-ner-från-fönsterbrädan-sak. Så som de ser ut i dagens läge, så är de verkligen inget för allmän beskådan:)

#4 - - Milla:

Läckert, men varning: Det är ett hästjobb att slipa bort lös gammal färg och det måste vara en värmetålig färg. Been there done that and it wasn´t funny!!!Kram Milla fast mina skulle bara vara vita -igen....

#5 - - HUSnrNIO:

Helt klart kul med färg på ett annars ganska tråkigt element. Målade om lillebrors när han fortfarande låg i magen men även om jag kikade på en del läckra kulörer så föll ändå valet på vitt... Kanske ska ta en titt i rummet imorgon och känna in på nytt. Vore det inte kul med lite mer färg ändå... harkel. Tamburmajoren var supersöt! Ha det bra.

#6 - - Knaada:

Gör det, jag lovar att du aldrig kommer att ångra dig!



Jag var hur sugen som helst på rött men det blev svart här hemma i några rum. Får massor av beröm för dom.

#7 - - Helena:

Vilken härlig accent i ett rum! Kul när man lyfter fram något som i vanliga fall är ganska "fult" till något häftigt och intresse väckande.



Lycka till!

#8 - - Dahlarna:

SÅÅÅ läckert!! Ja, varför ska de alltid vara vita??? Det är ju inte svårt att måla om dem vita igen senare om man vill det heller... Go for it! Blir ju jättenyfiken & hoppas aåsklart att du visar bilder här om du bestämmer dig för detta. Ha en bra dag! KRAMAR!

#9 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

I rätt färg och i rätt kombination med annat i rummat kan det bli riktigt fräckt!