Tack..

för alla gratulationer!! Så roligt att logga in & få se att så många lämnat en grattishälsning:-)
Tusen tack!!

Det blev en lyckad födelsedag med mycket gott och många fina presenter.
Här får ni se några av dom.

Momentsbricka från marimekko


En till bricka. Plattan


Wavehängare i svart som inte fanns inne just nu. Så ett presentkort på ett kommande inköp blev det istället.


Spikmatta.


Och sist men absolut inte minst. Ett jättefint hjärta som min 8-åriga syster har gjort. Inslaget i en jättefint dekorerad kartong:-) Tack så mycket Emma! jag blev så glad.

Bilder: privata & rum21
#1 - - lill Emma:

Ja äntligen har du lakt inn de där hjärtat!!jag gjorde det själv men pappa sa de jag skulle göra men de gick bra att göra det där hjärtat och när det vad klart gick jag hem och visa mamma det och mamma tyckte att de vad så så fint så hon svimma nästan hih.Men på fredag så ska min kompis Tyra följa mig hem och de blir roligt då på kvällen ska vi på ug där får man pyssla och rita om man vill och om man vill får man spela exbox hihi nu har jag skrivit klart HEJ DÅ//KRAM PÅ DIG OCH HÄLSA TILL PELLE PLUT HIHI!!

#2 - - Kiksn:

Åh vad fina presenter!!! Kram Kikan

#3 - - johline:

JÄVLAR vad snygg inredning!

#4 - - Proforma:

Så fina presenter du fått, lillasysters var väl bäst :)

En spikmatta är jag så sugen på att köpa. Har provlegat och känns faktiskt riktigt bra, trodde det skulle göra ont.

Kram

#5 - - Anonym:

Oj vad mycket fina presenter du fått!!! =)



KRAM

#6 - - LillaStoraJag:

Åh, en spikmatta! Dom har jag hört mycket bra om de senaste veckorna faktiskt. Du kan väl återkomma med en recension av den? :D

#7 - - Malin Inspiration & design:

Hej!



Eko har mycket fint och till bra pris. :) Kan ju kika om jag hittar några brickor där nästa gång. Fina presenter du har fått. Båda brickorna står på min önskelista. Speciellet plattan men det visste du säkert redan?! :)Spikmatta? Kan det vara något?! :)





Kramis

#8 - - Lisa:

GRATTIS i efterskott! Så mkt fint du har fått!! Du som precis bloggat om brickfavoriterna, haha, lite pikar till dina nära och kära då eller?!! KRAM

#9 - - Designtjejen:

Vad fint!!

Kramar

#10 - - Monkan:

Åh, grattis på födelsedagen lite i efterskott. Och till Nobelpriset! :-)



Vilka fina presenter, det verkar som att de visste vad du gillar :-)

#11 - - Maria:

Vilka fina presenter! Vad har man spikmattan till??

#12 - - Bokmalen:

Vilka fina presenter!!! Jag fick ju en "spikmatta" av sambon i måndags, en lite "extra present"!!! Den är jättebra! Vi gillar den båda två. Jag satsar nu för fullt för att få komma iväg på resan...

Stor Kram, Maria

#13 - - Skönt Hemma:

Herregud vilka fina prsenter du fått! Underbara grattiskort ;)

#14 - - Mari:

Det var inga dåliga saker det......så mycket snyggt och hjärtat var ju jättegulligt.



Kram och det fortsatt så gott!

#15 - - Cissi:

Vilka fina presenter du fått.

#16 - - Jill:

Men oj vad jag missar saker. Stort GRATTIS! Härligt att du fick en så fin födelsedag. Och vilka härliga presenter!



Hoppas att du får en riktigt fin helg!

#17 - - Milla:

Så fina presenter! Nu vill jag också fylla år...

Ha en trevlig helg!

Kram

#18 - - Susihus:

Vilka superfina presenter du har fått. Ha nu en härlig helg. KRAM KRAM

#19 - - purplerain:

Vad coolt med spikmatta. Vill oxå ha en.

#20 - - syrran mia:

ja jäklar vilka bra saker du fick och hjärtat som Emma gjorde var ju jättefint! Hon kanske växer upp och blir en ny kreativ stjärna som du;-)kram

#21 - - Frida:

Nej, girafferna finns nog inte kvar längre, utan de köptes för ganska längesen.

Längtar till min födelsedag :)

Kram Frida

#22 - - Lena:

Vilka fina pressenter du fått, super läckra!



Ha en fin fredag :)

#23 - - Rebecka:

Wow vad fina saker du har fått, brickorna är ju jätte läckra!Grattis i efterskott =)

Kram Rebecka

#24 - - Vera med flera:

Vilka jättefina presenter du fått!



Trevlig helg!

Kram Vera

#25 - - Änglahår:

Vart har du köpt de söta zinkhusen som står på din tavellist? De är jättesöta!



/Änglahår

#26 - - Malin:

Verkar som dina nära och kära har koll på det som är fint!

#27 - - Liza:

Så fina presenter! Din lillasysters värmde mest.. så gulligt av henne!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

#28 - - Jennica med vit inredning:

Ja jag hade jättetrevligt :) Du fick ju massa fina presenter du med ju! Grattis i efterskott! Kram