Trevlig helg.

Äntligen Fredag och lite ledigt:-) I helgen blir det nog lugnt på bloggen. Ska göra kuddar & åter kuddar men faktiskt inte till mig själv den här gången ( har inte hur mycket plats som helst;-) utan till några som har beställt. Jättekul att så många tycker om dom och att t.o.m vissa vill köpa några stycken:-)

Har fått en massa frågor & utmaningar som jag inte hunnit svara på. Ska försöka att göra det på måndag tänkte jag.

Önskar er alla en riktigt Trevlig helg!!!


Bild:privat
#1 - - Charlott:

Vad mycket fina saker du har!

#2 - - sofia:

Hej! Jag älskar dina kuddar och jag vill gärna också beställa några st. Hur gör jag det?! Mvh Sofia

#3 - - Mrs. b:

Ja, men du gör fina kuddar! Så kan tänka mig att många är intresserade!

Trevlig helg!

#4 - - Proforma:

Så många fina kuddar som du gjort kan jag mycket väl förstå att du får beställningar! Jätteroligt!

Ha en riktigt trevlig helg, du med!

Kram

#5 - - HUSnrNIO:

Lyckliga den som ska ha dina fina kuddar hemma hos sig:) Ha en trevlig helg.

#6 - - MO:

Trevlig helg till dig oxå..Så kul att så många är intresserade av dina fina kuddar, o jag förstår dem, gillar dem oxå väldigt mycket....Då har du fullt upp i helgen förstår jag....

Ha de fint, kramar

#7 - - Linda P:

Det är ju lysande! Håller tummarna för att du säljer många kuddfodral, de är jättesnygga. Perlan eller Malin kanske vill ta in dem i sina webbshopar? KRAM!

#8 - - Pernilla:

Trevlig helg till dig med! Jobba nu inte ihjäl dig när du är ledig! =)



KRAM Pernilla

#9 - - fru Sätterlund:

Trevlig helg! Är också intresserad av kuddfodral, vad tar du?



Sköt om dej! Kram Therese

#10 - - Liza:

Åh, vad jag gillar dina fina kuddar!! Superfina!!

Ha en riktigt härlig helg!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

#11 - - Malin:

Ha en härlig kuddtillverkar o Allahjärtans helg!



KRamen

#12 - - Anonym:

Heeej!

Vad roligt med en sådan respons!!

Är inte ett dugg förvånad att dom har

blivit så poppis. :)



Hoppas din kväll blir mysig. Själv står jag och väntar på att kladdisen ska bli färdig i ugnen. :) Mums!! :D





Kramis

#13 - - Malin:

Lycka till med kuddarna! Är allt lite avis på alla händiga typer!

Trevlig helg! :-)

#14 - - Helena-hem ljuva hem:

Trevlig helg!! Kram Helena

#15 - - Johanna:

Hoppas du får en trevlig helg och fin alla hjärtans dag, kram Johanna

#16 - - Anna:

Jag håller med Husnr9 att den som ska få dina kuddar kan vara lycklig. De är så snygga!



Jag önskar dig också en trevlig helg! Kram Anna

#17 - - Skönt Hemma:

Kika gärna in på min blogg. Har ett inlägg om just det du håller på med, kuddar. Jättefin idé och mall medföljer :)

#18 - - Mari:

Häftigt att så mångar gillar dina kuddar fast det förstår jag.....



Kram och ha en skön helg med pysslandet!

#19 - - Dessi:

Jag vill också ha! Dina kuddar är ju superfina! Vad kostar dom?!



Kramar!

#20 - - Emma:

Ha en mysig alla hjärtans dag, kramar emmsan

#21 - - syrran mia:

idag äre alla hjärtans dag och då ska man tänka på sina fina nära och kära så jag vill att du ska veta att jag tänker på dig idag!(och resten av vår fina familj) kram!

#22 - - Pysselprinsessan:

Trevlig helg! Å superfina kuddar har du gjort! :)

Kramar

#23 - - Rebecka:

Oj vad fina kuddar, kul att du fått en beställning =)

Ha en jätte mysig kväll!

Kram Rebecka

#24 - - KREATIVA DESAJNA !:

LYCKA TILL MED ALLA KUDDAR !!!!!!!!!!!

#25 - - KREATIVA DESAJNA !:

LYCKA TILL MED ALLA KUDDAR !!!!!!!!!!!

#26 - - Malin:

Kul att du fått en sån respons på dina kuddar. Jag förstår det, dom är jättefina!

#27 - - Laura:

Förstår trycket av intresset för de otroligt fina kuddarna! Du är så duktig och då är det givetvis värt den pengen! Sen så är det hanverk, det är alltid värt extra! ;)

Hoppas helgen var trevlig!

#28 - - Annah:

Lycka till med allt runt kuddarna!

Kram ANnah

#29 - - Sus i Hus:

Hoppas att det gick bra med kuddarna och att du fick en härlig helg. KRAM KRAM

#30 - - Milla S:

Hoppas du hade en skön kuddhelg!

#31 - - elli:

Hej..upptäckte just den blogg..den är underbar!..vad mkt inspiration jag får!!!!