#1 - - Lilla jag:

Å vilka vackra! Kannorna känns lite som ett modernt 70-tal!

#2 - - Livet i byn:

Läckert i mina favoritfärger dessutom!



~Livet i byn

#3 - - Snusans Inredningsblogg:

Åh! Ge mig, ge mig!! :)

#4 - - Proforma:

Snygga mönster, allihopa. Det är inte lätt att välja om man är köpsugen!

Ha en bra kväll!

Kram

#5 - - Malin:

Ja det är bara att hålla med!



Trevlig helg i Jennys hus!

#6 - - Mirka:

Så snygga! Jag älskade de som finns på bild nr.4, den svart/vita stora kannan och den mindre o skålen!

#7 - - Mari:

Så jäkla läckert. Gillar rubbet, så mycket kuligare än mitt IKEA minsann.....



Kram och ha en bra lördag!

#8 - - Kristina- Fru Inredning:

Jättefina och läckra:)

Trevlig helg.

Kram Kristina

#9 - - Susanne:

Åh vad snygga mönster, det är absolut min stil! Kolla in feel more human är ett måste :)



Trevlig helg!



#10 - - Lisa:

Riktigt fina! Ska verkligen kika in på sidan och ta en svängom! Ha en trevlig kväll! kommit fram till ngt om lampan? KRAM

#11 - - Anna:

Vilka snygga! De där hade jag inte tackat nej till!

Kram Anna

#12 - - Emma:

Åh det var riktigt läckert och din lampa du hittat gillar jag massor!!!=) Ha en skön Lördagskväll, kramar emmsan

#13 - - HUSnrNIO:

Åh vad mycket fint! Ha en trevlig lördagkväll.

#14 - - Jenny:

Det där var en riktigt fin service.

#15 - - Sophia:

åhh ge mig!! läckra verkligen :)

#16 - - Cornelia:

Såå snyggt! Lite retro former. Me like!