Pysselhelg

Den här helgen har jag haft så mycket att göra med mitt pyssel så jag har inte haft tid att blogga:-) Det har blivit några fler kuddtryck b.la
Några av er undrade vart man kan köpa transferpapper. Här köpte jag mina men panduro har också.
Kuddfodralen sydde jag av billiga vita lakan med örngottsprincipen. Mycket billigare än att köpa nya




Bilder:privat

#1 - - fru Sätterlund:

Vad duktig och pysslig du är Jenny. Jag blir mer och mer övertygad om att jag borde prova göra kuddar själv. Hoppas du har haft det bra i helgen.

Kram Therese

#2 - - Anonym:

Sånt papper finns på vanliga bokaffärer också.

#3 - - Anna - Hundra kvadrat:

Kuddarna du gör är verkligen supersnygga. Mycket inspirerande, nu får jag nog också ta och börja producera något tror jag :)

#4 - - Proforma:

Kul kuddar! Du har känsla för detta!

Kram

#5 - - Livet i byn:

Åh så himla snyggt du gör med kuddar och tryck. Du får kanske göra om det till din affärsidé?



~Livet i byn

#6 - - Anonym:

Verkligen jätte snyggt.

Nu blir jag sugen på att pyssla. Kram kram

#7 - - Bokmalen:

Vad snyggt det blir!! Du är ju hur duktig som helst!! Jag skulle oxå vilja kunna... har inte lixom tålamod att pyssla å inte blir det som jag vill när jag provar heller.

Hoppas du får en härlig söndagkväll! Kramen, Maria

#8 - - Hildur - fixa&dona:

Riktigt snyggt! :-)

#9 - - Annah:

Hur duktig är du då! Så jättefina kuddar! Skulle absolut kunna tänka mej att köpa några om du hade till försäljning.

Ha en skön kväll!

Kram Annah

#10 - - || p e r l a n:

Kikar in och ser vad du haft för dig den senaste tiden.. Känns som jag varit i ide eller nått den senaste tiden, när man inte hunnit runt och hälsa på i samma utsträckning :)

Kram

#11 - - anna:

Kuddarna blir bara finare o finare! :) O vilken bra idé att sy kuddfodral av lakan! Transferpapper är på väg hem till mej;)

#12 - - Milla:

De får nog beställa in lite mer Transferpapper ute i affärerna nu!

Du inspirerar verkligen!

#13 - - Peter Olofsson:

Här var det också visst ordning och struktur fin blogg måste jag säga, bloggar runt och det ena ger det andra, trevlig kväll önskar Peter Olofsson!

#14 - - Lisa:

Fräääsiga kuddar du gjort! Vilka snygga tips! nu måse jag verkligen se till att införskaffa lite tyg :D kram

#15 - - Sus i Hus:

Superfina. Rackans duktig du är, de ser proffsiga ut! Nu ligger det en beskrivning på kuddarna på bloggen, om du nu får plats med en kudde till...hihi

Kram på dig

#16 - - Yrvädret:

Alltså! Du är så sjukt duktig!

Önskar att man var hälften så duktig som du.

Ha det gott

/Petra

#17 - - Malin:

Håller med "Livet i byn"

#18 - - Frida:

Åh vad fint du gjort!

#19 - - Fia:

klockrent säger jag... Jag beställer 4 kuddar omg :D

Du kanske borde fnula på det Livet i byn säger... Finns kanske en å annan nätbutik som kanske kunde snappa upp dina alster :D



ha en underbar dag

#20 - - Jill:

Så skoj med lite nytt! Och en hel massa roliga ting kan man ju skapa.



Hoppas du har en bra start på veckan!

#21 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jättesnyggt! Du är så duktig! Ha en mysig dag! Kram

#22 - - Pysselprinsessan:

Jäsiken vad fin och-kudden blev! Typiskt att vår skrivare just tog slut med färg!

Kramar

#23 - - Elin:

Kul idé! Jag har gjort t-shirttryck några gånger. Är det sånt papper du har använt här också? Dvs sånt man skriver ut på och sen stryker fast?

#24 - - maria:

Vad duktig och pysslig du är Jenny!



Vilka fina kuddar! Tack för tipset, tror bestämt att jag ska försöka mig på att göra egna kuddar.



Kram Maria

#25 - - Malin:

Supersnyggt!!!

#26 - - Fröken Fräken:

Jag ser att du också har haft fullt upp med kuddtillverkning! När man väl börjar är det nästan omöjligt att sluta!

#27 - - Martina:

Jag håller med alla andra här, snygga och roligt att du har gjort dem själv!

#28 - - Malin S:

Oj vilken fin blogg du har Jenny! Har kollat runt lite och är nu jättesugen på att själv pyssla! :) Kuddarna blev jättesnygga!

#29 - - Jennica med vit inredning:

Tack så mkt! Kul att du gillar det :)



Va mkt snyggt du hittar på! Fräcka kuddar!

Gillar ljusstakarna i inlägget ovanför med (som inte gick att kommentera), läckra!

KRAM

#30 - - Malin Inspiration & design:

Den var verkligen ball den kudden! :)



#31 - - Helena:

Hej Hej!

Nu har jag inspirerats SÅ av dina fina kuddar så idag har jag provat att göra en & kudde själv och det blev sååå fint =) Tack snälla för all inspiration och tips!Kram Helena