#1 - - FURNISH.etc:

Härliga prylar du visar! Gillar kudden extra mycket, snyggt mönster!

#2 - - Anonym:

Tack för tipset om tyget! Jag ska ev till Ikea imorgon igen och då ska jag kika efter tyget! :)

#3 - - Lilla jag:

Å så mycket fint det fanns!

#4 - - Monkan:

Men ååååh, vad är det jag ser?! Precis när jag åkte på semester så har du dragit igång och bloggat igen, underbart! Sån härlig trevlig överraskning när man kommer hem från Mallorca-hettan till ett 10-gradigt och regnigt Stockholm.



Vad kul att du är igång igen, och vilken fin mage :-)



Du och dina bokstäver :-) Ja, det är ju DU liksom. Lampan du gjort är verkligen toppenfin.



Vilket underbart tips om Mönsterarkivet, den sidan måste jag utforska. Djupt. Får nog ta lite mer semester :-) Klart du kan komma igång och virka igen utan problem. Jag gjorde det i vintras, enda problemet var att jag tog fram en gammal grej, en rulle spets som jag virkat och behövde göra några varv till på för att använda till mina ljuspåsar, det gick jättebra, bara det att jag virkade betydligt lösare nu än för 10 år sen...