#1 - - Lotta:

Jättefina magen! Själv vill jag helst bli av med min nu, BF 6 juli...så en vecka kvar...puh

#2 - - Sis Liisa:

den växer och växer :D Jätte fin!

Kramar!

#3 - - Proforma - Irene:

Jättefin mage! Mysigt ändå med tvillingar även om det säkert blir jobbigt emellanåt med två på en gång.

Kram

#4 - - Anna:

Vilken jättefin mage du har! Nu blir jag nästan sugen på en till bebis, det är ju en så härlig känsla att vara gravid. Jag har visserligen inte haft mina två flickor i magen samtidigt, så hur du har det har jag ju ingen erfarenhet av ;-) Sköt om dig och finmagen! Kram Anna

#5 - - Bokmalen:

Oj,oj, vad magen växer!! ;) Finfin är den ju i alla fall! ;)

Kramen, Maria

#6 - - Anna Söderberg:

Hihi, ja du är sannerligen större än vad jag är :)

Jag är också i v24. Du kan se bild i min blogg.



Ha det så bra i värmen!



Kramkram

#7 - - Lilla jag:

Å vad fin du är :)

#8 - - Malin Inspiration & design:

Åh vilken mysig mage du har. :) Jag blir allt AVIS!

Skulle gärna uppleva en graviditet till. :) Och en födelse (åtminstone när den väl är ute;) och massa bebbemys. Du anar inte hur underbart det är när man har dem hos sig. :) Men såklart är det jobbigt med i bland. Särskilt när man har twins kan jag tänka. :)



kram Å ha det gott!

#9 - - Martina:

Fina magen, tänk att där i ligger två små barn, helt otroligt och underbart... vilken vecka är du i nu?! Lider du mycket av värmen?! Min tjej är snart 3 månader och nu kan man verkligen njuta, det var lite svårt i början men det blir bättre =)

#10 - - Mrs. b:

Vilken fin mage! Tänk att det bor två små bebisar där!

#11 - - Dahlarna:

Oj vad den växer :-)! Härligt! Hoppas att du mår bra, så att du kan njuta av att vara gravid! KRAMAR!

#12 - - Piffa och puffa:

Vilken härlig mage. Roligt med tvillingar. Min kompis har också tvillingar och fördelen är ju att de aldrig behöver känna sig ensam.

Må så gott.

Kramar Anette

#13 - - Cin:

Åh, vad fin du är! Å stor! :) Men där ska ju få plats två små liv där inne.

Kramkram

#14 - - Nettan:

Oj, den var stor den, men söööt ;).

Säkert jobbigt i denna värme, tänk på & vila benen då & då =)



Kram Nettan

#15 - - Malin S:

Oj va kul med tvillingar ! Stort grattis till de växande små i magen. Jag som "bara" har 20 dagar till BF tycker det är helsegt nu. Vi har inte ens börjat på barnrummet trots att ambitionen var att det skulle vara färdigt. Även ifall hon inte behöver det den första tiden är det skönt med att ha ställen att lägga saker/kläder o.s.v på. Känns som att det kommer bli rörigt och stökigt hemma iallafall ;)