Tyger

Det sägs att när man väntar tvillingar så ska man ha allt klart till v.25. Hoppas ju såklart att de ska stanna inne i magen länge till men vi har börjat lite smått med barnrummet, dels p.g.a att om de skulle komma tidigare men framförallt för att jag ska orka med (är rätt så stor redan)

I barnrummet kommer det att vara vita väggar utom en vägg som nog kommer att bli brun. Möblerna går också i vitt och så blir det färg i inredningsdetaljerna istället. Var på Ikea och köpte en riktigt färgglad matta & lite nytt tyg som nog kommer att bli kuddar eller nått.


Tyckte min snygga korg från åhlens passade bra att ha några av mina tygstuvar i sålänge.


Bild:privat

Flodhästtyg & djurtyget bredvid kommer från Ikea.
Längst till vänster: 2 landskapsörngott från lagerhaus.
Grönt tyg med svarta prickar kommer från ohlssons tyger.
Marimekkotyg

#1 - - Bokmalen:

Det låter som en finfin färgsättning på barnrummet. Det är ju så kul att kunna förändra med små enkla medel som tyger å så.

Fina tyger du hittat!

Kramen, Maria

#2 - - Anonym:

Kommer bli kanonfint barnrum tror jag:) Roligt att få inreda det!!! Ha det bra, kramar emmsan

#3 - - Jo:

Flodhästtyget är så himla fint! När köpte du det? Jag har inte sett det på IKEA.



Rean var fö rätt tam. Jag köpte inget som jag inte hade planerat köpa och ingen av sakerna var på rea. Jag vill ju bli överrumplad när jag går på rea, så jag impulshandlar.... :)

#4 - - jenny:

jo; Hittade flodhästtyget när vi var där i förra veckan. har heller aldrig sett det förut. kan tänkas att det var för att de fanns på barnavdelningen och inte på tygavdelningen.Har inte haft anledning att strosa runt i barnavdelningen förrns nu:-)

Kram/jenny