2 ska bli 4

Därav min stora frånvaro från bloggen.
Till hösten blir vi nämligen dubbelt så många i vår familj, vi väntar TVILLINGAR!!:-)

En annan rolig sak är att en av mina syrror också ska ha barn och det bara 1 vecka före mig....ska bli så kul att få vara mammaledig med dig syrran:-)

Har varit och är fortfarande rätt trött och illamåendet har inte riktigt gett med sig än. Har varken haft ork,tid eller lust med att blogga och kommer inte att börja göra det heller.

Nu börjar ett nytt kapitel i vårt liv, ett liv som jag redan nu längtar & ser framemot:-)

Jag vill tacka alla er som besökt mig och lämnat så fina kommentarer. Jag kommer att sakna er!!





#1 - - Lisa:

Nej men oj så spännande! GRATULERAR!! :D Hoppas att du snart mår bättre och vi kommer att sakna dig också!! :) KRAM

#2 - - Snusans Inredningsblogg:

Grattis!! Vad spännande!! :D

Min inredningsblogg har åxå mest legat i träda sedan jag blev gravid.

Lycka till med allt!

#3 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Åhhh så roligt för er!!! Ni har verkligen en spännande tid framför er! Jag förstår att du är trött och har tankarna på andra saker. Kommer sakna dig och ditt bloggande! Ta hand om dig nu! Kramar!

#4 - - Annika:

OMG. så skoj!! dubbel glädje! (och dubbelt jobb ;)

Stort grattis!

#5 - - Proforma:

Nej men oj, så spännade! Grattis! Och tvillingar också! Förstår att du har annat att tänka på.

Ta hand om dig... och de små! Kul om du ändå kunde låta oss veta vad det blir :)

Lycka till!

Kram kram

#6 - - Maria:

åhh, Ett stort grattis

#7 - - Monkan:

Nämen vad roligt! Grattis!!! Och tvillingar, dubbelt så gulligt!



Det kommer att bli tomt utan dina inlägg med alla dina toppenidéer, jag har t.ex planer på att sy kudde efter din geniala beskrivning :-)



Men... du har ju tagit paus förr så rätt som det är så kanske du är tillbaks :-)



Lycka till med allt!

#8 - - fru Sätterlund:

Vad roligt - stort grattis!! Jag har också tvillingar, men de har hunnit bli snart 9 år :) Jag fick dem som "första". Önskar dej massor med lycka till! Det är nåt speciellt med tvillingar....



Kram Therese

#9 - - Mrs. b:

Nämen så roligt! Jättestort grattis!!! Och all lycka till!

#10 - - Hildur:

Ett stort grattis och lycka till!!!

#11 - - Anna:

Jättegrattis till er! Så kul! Sköt om dig och lycka till! Kramisar från Anna

#12 - - Liza:

JÄTTEGRATTIS TILL ER! Så roligt med dubbel lycka!

Kommer att sakna dig och din blogg!

KRAM!

Liza

#13 - - Lissan:

Grattis, grattis och åter grattis! Det är underbart att få twins.Jag förstår att du har varit trött. Från början när jag väntade lilla C och lilla V mådde jag så dåligt att jag trodde något var fel, men det var tydligen inte helt ovanligt att må "dubbelt" så illa. Önskar er all lycka!

#14 - - Melinda:

Oh dear, två på en gång! Grattis! :D

#15 - - Anonym:

Dubbelgrattis, vad roligt för er men för oss trogna läsare blir det lite sorligt. Hoppas du orkar uppdatera någon gång hur det är med dig och barnen.



Kram kram

#16 - - HUSnrNIO:

Stort grattis och lycka till!

#17 - - Malin S:

Åh så roligt Jenny! Ett jättestort grattis!

Kram

#18 - - Nettan:

Nä, men vad häftigt !

Dubbelt grattis får man väl säga & vad tråkigt att du mår " illa " =0(.

Önskar & hoppas att du lämnar ett spår nån gång..kommer sakna dina kreativa ideer ;0)



Så, ta nu hand om DIG & magen...

Kram Nettan

#19 - - Helena:

Åh va ROLIGT!!! Dubbelt grattis =)

Önskar dig all lycka och håller tummarna att allt går toppen oh även att du återkommer och bloggar när illamåendet och värsta tröttheten lagt sig =) Annars kommer jag att sakna dig och din blogg massor!!!!

Stor kram/H

#20 - - Emma:

Åh vad roligt att höra, glad jag blir=) Lycka Till, kommer sakna dej massor!!!Kramar emmsan

#21 - - Camilla:

ÅÅÅHHHH! Stort stort grattis (ggr 2) till er!!! VAd underbart!!!! Vad lyckliga ni måste vara! KRAAAAM

#22 - - Liw:

Nä men gud så roligt!!! Massa gratulationer!



Kram

#23 - - Mari:

Ett stort GRATTIS!!!



Kram och ha det så bra!!!

#24 - - Inspirera Mera:

Åhh vad roligt att höra! Ett stort grattis!!

Kram Sandra

#25 - - syrran mia:

ja oj vad mysigt vi kommer få när vi blir mammalediga samtidigt:-) Ska bli så underbart! Vi syns snart, kramen!

#26 - - Sophia:

hihi vad roligt. Jag är själv tvilling och även om det är tufft som mamma och pappa så kommer du få barn som kommer vara tajta på ett speciellt sätt hela livet. Är ett previligerium som många inte förstår. Grattis!!

#27 - - Lotta:

Grattis och lycka till!!

#28 - - Malin Inspiration & design:

Nämen vad ROLIGT Jenny!!! Ett bamsegrattis till er! :) Förstår att du ser fram emot ditt "nya" liv. :) Lycka till med allt! Kommer att sakna din blogg.

Kanske vi ses i bloggvärlden igen. :)





Kram Malin

#29 - - Skönt Hemma:

Men GUUUUUD så roligt! Ett stort Grattis!

#30 - - Annette:

Grattis!!! Lycka till!!!



Kram Annette

#31 - - Thea:

Åh, så roligt och dubbelt upp oxå :))

Kommer att sakna dina inlägg bara, men full förståelse naturligtvis.

Ha det gott och ta hand om Er.

Kram

#32 - - Joanna:

Åhhh va roligt, grattis! Förstår att orken tryter och att huvudet är någon helt annanstans än i bloggvärlden. Kommer att sakna din härliga inspiration.

Lycka till med allt!¨

Kram

#33 - - Stina:

Vad kul för er! GRATTIS!

#34 - - Ulrika:

gratts och lycka till

#35 - - Lilla jag:

Dubbelt grattis till er!

Kom tillbaka om du vill och orkar, du ligger kvar på bloglovin' ;)

#36 - - Maria:

Jösses! Två på en gång ... det låter som att ni behöver all er energi till de små. Stort grattis! Det måste kännas helt fantastiskt!

#37 - - Therese:

TVÅ STORA GRATTIS! Guud va kul! Får gåshud....det är verkligen mirakel med de små! Fick precis barn och det är så mysigt! Önskar er allt lycka till! Lite bebisbloggande nu med då kanske ;)!

#38 - - Cin:

Stort grattis!! Ta väl hand om hela familjen och de nya liven när de tittar ut!

Kramkram

#39 - - pjöller maja:

Vilken glädje!! grattis!

#40 - - Malin:

Nej men så fantastiskt roligt, Grattis på dig vännen!!!



Jag förstår att bloggen inte fått ngt fokus. Däremot skulle jag om jag fick barn nu igen göra en blogg för babyn, en dagbok för Er vår egen skull, med mycket bilder där man kan skriva om oro, framsteg, lycka osv osv Vilken guldgruva att ha kvar en sån dagbok. Särskilt alla roliga uttalanden som barnen gjorde som små, sånt som man tyvärr glömmer bort..Bloggen kan ju vara helt privat om man vill det.



Fast 2 stycken, då är det inte säkert att man har tid över...



Grattis än en gång och LYCKA TILL!!!!!!!!!!!

#41 - - maria:

Åhhh vad roligt!!! Jag har undrat vart du tagit vägen med dina fina inspirerande inlägg. Nu förstår jag!



Dubbelt upp i bebis, dubbel lycka, dubbel kärlek, så mysigt.....



Dubbla grattiskramar till dig och Lycka till!



Kram kram Maria

#42 - - Emma:

Grattis! Dubbelt upp, inte illa :)

#43 - - Dahlarna:

WOW - GRATTIS! Sååå roligt! Jag började bli lite orolig när du inte skrev några inlägg. Men detta var ju bara positiva nyheter! Så underbart härligt & kul för er! Vilken spännande tid ni har framför er! Kommer dock att SAKNA dina inlägg & din underbara blogg! LYCKA TILL med allt! KRAMAR!!!

#44 - - Maria:

ÅHHHH GRATTIS!!!! :) Gud vad underbart, vad häftigt! Stort grattis ännu en gång ;-)

#45 - - Anneli:

Stoooort grattis!!!

Det är verkligen härligt att vara mammaledig med sin syster! Jag var det när jag fick nr 2 och hon 1:an. Nu har vi tre var och bor alldeles för långt ifrån varandra!

Hoppas allt går hur bra som helst! Det är ju ett friskhetstecken att må illa under graviditeten!!! Men inte alls kul för det!



Lycka till med allt! Jag kommer att sakna dig här! Kram Anneli

#46 - - Änglahår:

Dubbelt grattis! Saknar verkligen dina inlägg och hoppas du snart är tillbaka.



/Änglahår

#47 - - Jenny:

Åh, vad roligt. Grattis o lycka till! Det blir nog fullt upp. Hoppas att du har tid och lust att börja blogga igen i framtiden, du har så himla många bra idéer.

/Jenny

#48 - - Mirka:

GRATTIS! Så underbart! Lycka till med allting nu, två små underbara liv behöver ju eran tid mer än bloggen såklart! Hojta till om du kommer tillbaka här igen, man är ju såklart nyfiken på hur det går för dig :)

#49 - - Johanna:

Men grattis! Hoppas att du mår bättre snart så du hinner njuta ordentligt av graviditeten, och så vi får njuta av dina inspirerande inlägg igen! :)

#50 - - Ida:

Oh, va roligt! lite kul, vi har också tvillingar men de är 3år nu, men samtidigt när jag var gravid så var min syster det också och hon fick sedan 3 dagar efter mig! Sedan kom även vår kusin 4 dagar efter henne, så släkten blev ganska mycket större snabbt! Ni kommer säkert att få det jättemysigt, härligt att vara hemma samtidigt. Lycka till!

#51 - - Pysselprinsessan:

Grattis grattis till er! Så otroligt roligt och spännande! Förstår att du vill fokusera på de två på väg och inte på bloggen!! Lycka till och hoppas allt går bra! :) Jag håller ögonen på bloggkoll om det blir några fler inlägg... :)



Många stora kramar och lyckönskningar!

#52 - - Marita:

OJJJ, Ja var roligt. Många grattiskramar o vad roligt att syster din ska ha så nära med. Ni kommer få så massa kul ihop:)

Kommer sakna din blogg en massa. Många kramar Marita tusenideer.blogg.se

#53 - - Jo:

Oj, ett stort grattis till er! :) Kollegan har tvillingar, så jag har en aning om vad som väntar er. :) Hoppas att allt går bra och tack för att du har förgyllt bloggvärlden med din fina blogg!

Ha det gott! :)

#54 - - Anonym:

Men så skoj...Grattis Grattis

Så Spännande

#55 - - Annelie:

Det var bara jag innan....

#56 - - Anonym:

Grattis! Det kommer att bli undrabart och jobbigt på en gång, jag lovar! Men allt är värt det. Kul att även din syster ska ha barn.



Kommer dock att sakna dina inlägg... Du kanske återkommer så småningom med en käck tvillingmammablogg! Ha det bra.

#57 - - petra:

Grattis och lycka till. vad roligt med tvillingar.

Många kramar till er

#58 - - Jenny:

Dubbelt grattis :-) Och lycka till - graviditetsillamående är inte att leka med... Du kommer saknas här!

#59 - - Milla:

GRATTIS!!

Har kvar dig på bloggkoll ifall du skulle ändra dig...

Lycka till!

Kram

#60 - - Linda ( Din äldsta syster ):

Förutom att jag är så glad för din skull så är glädjen över att få bli moster till tre barn nästan samtidgt, obegripligt och super häftigt. Jag vill även tillägga att jag också tycker att du ska fortsätta blogga. Du har en talang som inte alla har och det ska du ta till vara på. Tänk på det när orken har kommit tillbaka så kommer många som besöker dig på bloggen att bli väldigt glada.



Många kramar / Linda

#61 - - Anonym:

Men tjo vad spännande med dubbel lycka! Kram och grattis till er!



/Iris

#62 - - Helena-hem ljuva hem:

Nämen oj, så himla roligt! Dubbel lycka alltså!

Jättestort grattis! Kram Helena

#63 - - Fia:

Grattis grattis... häftigt är det allt... kommer själv ihåg känslan... passa på å njut nu för det kommer bli lite grann att göra i framtiden :D

Bamsekramiz å lycka till

#64 - - Therese:

Hej och grattis! Jag har också tvillingar...och deras kusin är tre vickor äldre. Vilken rolig óch intressant resa ni ska få vara med om.

#65 - - Ida:

WOW vad skoj! Dubbelt Grattis!

#66 - - Josefine:

GRATTIS!!



Vad spännande, lycka till med allt!

#67 - - Johanna.B:

Grattis! Jag önskar er alla fyra all lycka!



Kram

/Johanna

#68 - - Susihus:

Dubbelt GRATTIS! Skoj och spännande. Kommer att sakna dina härliga inlägg som du har förgyllt med. Stor KRAM på dig

#69 - - Camilla:

Hej! Kikar bara in för att skriva att jag hoppas att ni TRE mår bra (pappan med så klart)?! Saknar dig men förstår att du har annat att stå i och så... Hoppas du mår bra så du inte mår illa och så? Om du vill klaga/berätta hur bra du mår vet du att bloggen är ett bra forum, vi är många som varit gravida som kan känna sympati med dig. :)



KRAM!

#70 - - moster emma:

HEJ JAG VILL OCKSA SKRIVA LITE!

DET BLIR VÄL SPÄNANDE ELLER HUR.VAD ROLIGT!!

TÄNK ATT DU SKA HA TVILLINGAR ATT INT DU FICK 1BARN FÖRST OCH SEN TVILLINGAR.MEN DU SER HUR DET KAN BLI.NU FÅR PELLE MYCKE ATT GÖRA HIHIHIHI.

OCH VI SOM KARNSE SKA HA KATT UNGAR.OCH TILL SOMMARN SKA VI HA LAMM.MEN KRYA PÅ DIG SA MYCKE HEJ DÅ OCH HÄLSA PELLE GRATTIS /KRAMAR EMMA OCH SEN KAN DU OCH PELLE FÅ EN BAMSE KRAM TYCKER JAG I ALLA FALL HEJ DÅ(l)

#71 - - moster emma:

HEJ VILL BARA SKRIVA LITE!!OJJ VAD ROLIGT DET SKA BLI.ATT DU FÅR TVILLINGARNA FÖRST ATT INE 1KOM FÖRST OCH SEN TVILLINGARNA.OCH VI SOM KANRNSE SKULLE FÅ KATTUNGAR OCH TILL SOMMAR LAMM VAD TOKIT.MEN DU JAG HAR EN FRÅGA KAN JAG,DU,MAMMA OCH LINNEA FARA OH BADA NÄR DU HAR BARN OCH VI SKA FARA NÄR DOM HAR BÖRJAT SPATAKA DÄR FÖR DÅ SKA JAG PROVA KENA I VATTNET OM DOM SPARAKAR UNDRA HUR DET KENS.MEN NU HAR JAG SKRIVIT SÅ MYCKE HEJ DÅ OCH HÄLSA PELLE GRATTISMEN HEJ DÅ//KRAM EMMA JOHANSSON OCH JAG TYCKER ATT DU OCH PELLE ÄR VÄRDA EN BAMSE KRAM HJE DÅ KRAM KRAM OCH EN BAMSE STOR KRAM.

#72 - - Malin:

Grattis!!

#73 - - Laura:

Nämen ojojoj!!! Ett jättegrattis! (många grattis här). Häftigt att två blir fyra! Tvillingar vad fantastiskt! Varför vänta, lika bra att beta av två snabba! :) Vi har en liten tjej som håller oss igång... förstår att ni har en hel del på tankarna nu då! Kommer sakna din blogg jättemycket! Du är så otroligt duktig på att skriva, pyssla och inreda! Tack för all inpiration! Se nu till att trycka två likada kuddar plus en till till din syster! Vilken grej! Wow!!!!

#74 - - Camilla Kroon:

Nämen!!! Va roligt.... Jätte stort grattis...Kommer sakna dig här på bloggen.... Men ja förstår att du varken har tid eller ork... Grattis igen... Kram Camilla

#75 - - Sofie/Syssla:

Vad spännande och kul!! Dubbel lycka :) hihi. Stort lycka till och hoppas allt går bra! Glad påsk! Kram, Sofie

#76 - - Ellas Inspiration:

Men oj vilken dubbel-lycka!!



Grattis!



Kram Karin

#77 - - Johanna:

Vad roligt! Dubbelt grattis!

Får nöja sig med att läsa dina gamla inlägg. :)



Ha det fint!

//Johanna

#78 - - Kristina- Fru Inredning:

Men oj så roligt, dubbel glädje:)Kommer självklart sakna dig och bloggen men jag förstår dig till fullo.

Ha det så bra.

Många kramar Kristina

#79 - - FURNISH.etc:

SÅ SPÄNNANDE! Stort grattis till Er!

#80 - - karina:

grattis,grattis!

#81 - - m:

Många grattiskramar!! Vilken spännande och rolig tid ni har framför er! Lycka till!

#82 - - Johanna:

Hej! Stort GRATTIS och många lyckönskningar :)Vill passa på att tacka för all inspiration du så frikostigt delat med dig av, kommer att sakna dig här! Lycka till i framtiden, kram Johanna

#83 - - Jenny:

Åh grattis!!! Vad underbart. Vilket äventyr! Stora kramar

#84 - - emma:

#85 - - Anonym:

Stort grattis!



Lite synd för mig som äntligen hittat en grym inredningsblogg, där ALLT är så snyggt! Undrar var du köpt stämplarna till dina bokstavstavlor/kuddar m.m. SÅÅÅÅ snygga!



Lycka till med de små!



Kram

#86 - - Dessi:

Jag har helt missat ditt inlägg, har gått här och väntat och undrat var du har blivit av, klickar in här och möts av såna underbara nyheter! Så härligt! Stort grattis och lycka till! Hoppas du smyger in nåt inlägg här då och då, för vi kommer sakna dig!



Många kramar!

#87 - - Junitjej:

Vad kul att du väntar tvillingar!! GRATTIS!!

#88 - - Lilla jag:

Super grattis till er!

#89 - - Jessica:

Grattis o lycka till!!

#90 - - Malin S:

Wow, vilken grej ! Jag väntar en bebis i juli och att vänta två måste ju vara ännu häftigare =)

Grattis och lycka till !

#91 - - Anonym:

gud vad roligt! GRATTIS! min kompis väntar också tvillingar o det ska bli så spännande!!! kram!

#92 - - Jennie:

Grattis till bebisarna!!

Förstår att du inte har tid att blogga då.

Ville bara säga tusen tack för att du la upp beskrivningen på hur man syr kuddfodral.

Med hjälp av den har jag nu sytt (helt själv och för första gången)två st kuddfodral och madrassöverdag till vår vagn.

Superenkelt, jättebra beskrivning och snabbt gick det. Och blev faktiskt riktigt bra.



Så tusen tack och lycka till med bebisarna.

#93 - - angelsusanne:

WOW....ett stort grattis att få 2 på en gång...vilken dubbel lycka.Hoppas att allt går bra.Ska hålla tummarna./kramis