#1 - - Liw:

Jättefint :)

#2 - - Mirka:

Tackar för tipset! Här har vi tavelbrist.. men inte så länge till;)

#3 - - Rebecka:

Åh vad kul att du är tillbaka, jag har saknat dina inlägg =)

Tavlan blev jättefin, snygg och enkel, helt i min smak!

Ha det bra!

Kram Rebecka

#4 - - Bokmalen:

Åååå, den är ju superfin!!!

Kramen

#5 - - Mari:

Men hej igen!! Kul att du är tillbax även om det kanske bara blir sporadiskt har saknat dina härliga inlägg.



Kram!

#6 - - Bea:

Vilken underbart fin!



Har du tryckt den med tryckbokstäver? Vilket material har du använt till själva "duken"? Tyg uppspänt på ram?

#7 - - Liza:

Superfin! Bra idé!

Trevlig helg!

Liza

#8 - - Lilla jag:

Super enkel o såååå fin!

#9 - - Änglahår:

Superfin! Vad härligt att du är tillbaka!!!



/Änglahår

#10 - - Jenny:

Så enkel, så fin!

#11 - - fru Sätterlund:

Riktigt snygg tavla! Vad duktig du är :)

Ha en trevlig helg!

Kram Therese

#12 - - Linas inredning:

Vad fint! Ännu bättre än den jag bloggade om :) Såg att du ska få tvillingar, stort grattis!

#13 - - jenny:

Bea: jag stämplade med vanliga bokstavsstämplar på en canvasduk. Struntade i att klä den med tyg och tryckte bara på den rakt av. Gick superbra.

#14 - - Iris:

Den var jättefin!



kram /iris

#15 - - Anna Söderberg:

Gud vad snygg tavlan blev!

Hur gjorde du den??

Vill osså ha :))



Kram

#16 - - Anna Söderberg:

Sorry, såg just att du hade svarat här bland kommentarerna :)



Hejsvej

#17 - - Therese:

Åhh vad kul att du bloggar igen! Jag såg oxå dessa vackra ord hos Lina och blev kär :) tänkte att jag skulle klura ihop en tavla jag med och du visade ju verkligen en som föll mig i smaken! Hoppas du och "magen" mår bra!

#18 - - Jessica Carlberg:

Vad roligt att du är tillbaka, du är så krativ och duktig =). Trodde inte det var sant när jag så nytt inlägg. Vad fin din mage är och vad spännande med 2 ( är tvilling själv). Måste fråga hur stora bokståverna du användt på tavlan är och om det är foam stämplar eller clearstamps, gärna märke?



MVH Jessica



MVH Jessica

#19 - - jenny:

Jessica: Tack, vad glad jag blir:-)

Jag använde vanliga gummistämplar som är ca 1-1.5 cm. Beställde från nätet för längesen & har tyvär slängt förpackningen men jag hittade några liknande på clas ohlsons. Sök inne hos dom på bokstavsstämplar så ska de komma upp. Lycka till!!

#20 - - Jessica Carlberg:

Tusen tack för svar Jenny. Måste bara fråga om själva stämpeln är 1-1,5 cm och bokstäverna blir mindre eller om bokstäverna blir 1-1,5 cm höga.



MVH Jessica

#21 - - jenny:

jessica: Bokstäverna blir ca 1-1.5 cm höga

#22 - - Ulrika:

Enkel o fin.

#23 - - Travel and fashion:

Hej!



Var har du köpt stämpelbokstäverna? Vad heter dem? Hur fick du dem att hamna på en sån rak linje?

#24 - - Miss Juni:

Hej! Hittade in hit, via familjeliv - där du svarade på mitt inlägg om hur du gjort din egen tavla.

Men...vad använder du för stämplar? Typ sådana jag skrev om - de från Panduro hobby?? (maila mej gärna & svara. :) ([email protected])



Jättefin blev den i alla fall! Verkligen!