Barnrummet

Har fått en del önskemål från er läsare att ni vill se barnrummet.
Här kommer en hel drös med bilder:-)

Vi har 2 badrum men inte i någon av dom skulle det rymmas ett skötbord. Vi gjorde oss därför ett eget av 2 malmbyråer, en spånskiva & lite vaxduk. Det bästa vi gjort!!(Tack för tipset mamma)
 Bra förvaring & mycket plats för allt som behövs.
Dessutom så har de varsin byrå sen när vi inte behöver skötbordet längre. Bara att ta bort spånskivan.( Som nog kommer att återanvändas och tjäna som bänkskiva till ett hemmagjort barnkök så småningom)



2 tvättpåsar hänger bredvid skötbordet så att man enkelt kan slänga ner all smutstvätt som blir(och det blir en hel del;-))

Skulle gärna vilja ha spjälsängarna i vitt. Förhoppningsvis blir dom det så småningom.


Det har varit så smidigt att man kunnat & kan ta varsin tvilling & göra iordning dom samtidigt. Allt tar sån tid ändå när man har 2. Det är även en perfekt plats att ha badbaljan på när de ska bada:-)

Bäddsett & filt från gekås.

Egengjorda tavlan med ett klockrent budskap till pluttarna:-)



Bilder:privata

#1 - - Emma:

Vad smart! Och vilket fint rum!!

#2 - - Magdalena:

Fint! Speciellt de fina svampljusen vart kommer de ifrån? Skulle passa i sonens rum :-)

#3 - - Linas inredning:

Så mysigt och superfint! Verkar väldigt praktiskt med ert hemmagjorda skötbord.

#4 - - Anna:

Vilket jättefint rum era småpluttar har! :-) Det är så många fina detaljer tillsammans med en väldigt smart lösning med malmbyråer som skötbord måste jag säga. Sköt om er! Kram Anna

#5 - - Lena:

Mysigt!

#6 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Jättemysigt de verkar ha det1 Kan tänka mig att de trivs där...



Smart idé med egenhändigt gjorda skötbordet! Mee like!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

#7 - - Susanne:

Vad fint ni har gjort! Och skönt med bra förvaring och plats för alla grejer. Det blir ju en del när man har en liten har jag konstaterat. Och ni som har två dessutom... :)

#8 - - annah:

Jättefint har de fått!

#9 - - Lina:

Vilket underbart rum de har fått! Mycket härliga detaljer! Kram

#10 - - Camilla:

Jätte smart med Malm byråerna..

Jätte fint..

Kuberna övanför deras sängar älskar jag. och stjärnlampan i fönstret..



Kram

Camilla

#11 - - InneoUte-Malin:

Jättefint! Ser verkligen härligt lyxigt ut med en så rejäl skötplats. Det är så smart att ha allt där man behöver det.



Gillar flugsvamparna på gardinen. :-)

#12 - - Emma:

Superfint och mysigt med alla svampar:) Ha det bra, kramar emmsan

#13 - - Lotta:

Superfint! Men det där sängkläderna från Gekås vill ju jag oxå ha, ännu en anledning att åka dit. :-) Nästa sommar så!! :-) Hoppas ni alla mår bra. kram från oss.

#14 - - Mary:

Åh vad mysigt det ser ut!

Smart idé det där med Malm-byråerna :)

#15 - - Therese:

Sååå fint de har det O och E!! Så mysiga detaljer!! Gillade skötbordet med! Klart de ska ha varsin förälder o flirta med på skötbordet!!

Kram

#16 - - Anonym:

Åh vad mysigt :) Smart lösning med malm byråerna!



Kram!

#17 - - Mrs. b:

#18 - - Mrs. b:

Så fint! Perfekt med två skötplatser, det var en bra idé.

#19 - - Anna:

Vilket fint rum dom fått. Jag bara älskar den där tavlan du gjort, har ju spanat in den innan och är lite sugen på att kopiera den :-)

Fiffig lösning det där med Malm byråerna, klok mamma du har :)

#20 - - Annika:

Åh så fint det är!!

Jag ska lägga ut bilder på min sons rum imorrn på bloggen, så håll utkik ;)



Ha det!

#21 - - Lillan:

Hej!!

Vad fint du/ni fått det i deras rum. Jag är helt frälst i svamparna :) Tyvärr tror jag inte dom skulle uppskattas av tösarna här, dom har blitt för "gamla".

Kram på er

#22 - - Proforma - Irene:

Såå jättegulligt! Praktisk med skötbordet och svamparna på gardinen är jättesöta!

Kram

#23 - - J o h a n n a:

Så fint barnrum ni har! Och va smart med skötbordet! Hoppas allt är bra med er! Kram

#24 - - HUSnrNIO:

Mysigt, fint och praktiskt. Toppen helt enkelt. Bäddsetet var superhärligt vill till gekås.... Ha en bra vecka.

#25 - - Dahlarna:

Åh vilket superfint barnrum! Tavlan är gudomligt fin :-)!



Ha en fortsatt skön tisdag! KRAMAR!

#26 - - Anna Söderberg:

Vad fint ni gjort till bebbarna och praktiskt också!!

Sover de i sina spjälisar eller vaggorna eller i er säng?

Min lilla vill bara sova i min säng (på gott & ont).



Stor kram

#27 - - Annika:

Nu är bilderna uppe på min blogg.

Ha det

#28 - - Dessi:

Så fint dom har det "pluttarna"

#29 - - Cammi:

Superfint, älskar tavlan!



Kram på dej

#30 - - jenny:

Magdalena: ljussvamparna kommer från lagerhaus och svamplampan från barnvänligt.se

#31 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Åh vilket underbart barnrum du inrett! Där kan jag tänka mig att de små gullungarna trivs. Ha det gott! Kram Emmy

#32 - - madde:

Vilket mysigt & fint rum dina barn har! Det har ni fixat bra :D



KRAM

#33 - - Therese:

Underbart rum! Funderar på vad jag ska göra till lillen själv men det är så svårt!

#34 - - emely:

Hej! Jag håller på att planera ett tvillingrum till mina små som kommer i vår. Gillar skarpt idén med malmbyråerna. Får jag fråga hur vilket mått ni tog på skivan som ni har över samt hur ni fäste allt då malmbyråerna inte e så djupa va? Tacksam för tips! En mycket trevlig blogg oxå:-)

#35 - - Alexandra:

Hej jag undrar var du har köpt de vita kub hyllorna ovanför barnens spjälsängar? Det är ett väldigt fint barnrum.



Mvh Alexandra

#36 - - jenny:

Alexandra: tack så mycket:-) De är köpta på inreda.com men bolagret.se har några liknande till ett billigare pris.