Nytt till julen

Under ett ikeabesök igår så inhandlades b.la dessa som ska få stå framme till jul.

Är så nöjd över dessa köp och då speciellt adventsljusstakarna(köpte 2) som jag verkligen tycker om. Tror nog att jag äntligen hittat de rätta till vardagsrummet.
Adventsljusstaken: 249:-
3-pack burkar: 79:-


Bilder:Privata

#1 - - Camilla:

Åh vilken fin ljusstake!

#2 - - Milla:

Visst är den snygg...Burkarna blir goa till pepparkakor och annat sött.Mums.Kram Milla:D

#3 - - Mirka:

Å vad snygg den var den där ljusstaken! Nu är jag verkligen övertygad om att jag ska hinna med ikea innan jag flyttar imorgon :)

#4 - - Camilla:

Supersnygg ljusstake!

Kram Camilla

#5 - - Knaada:

Jag är sugen redan, första julen i vårt hus. Är det för tidigt att pynta nu?



Det är nog det, jag vill ju inte behöva damma allt pyntet innan det är dags heller...

#6 - - Dessi:

Ska inom IKEA idag. Hoppas dom har fått in lite jul på mitt IKEA också :) Trevlig helg!

#7 - - Anna:

ja den där staken är riktigt snygg. Burkarna missade jag helt när jag var på Ikea senast. får ta en ny runda :)

#8 - - silly:

åh gud, inte julpynt. INTE ÄN! snälla...

#9 - - K A T Y M A L E K:

Händer ikväll? :)

#10 - - live life fool:

hej hittade hit och tycker att du har en fin blogg! nu kan du ta chansen att vara en av dom första som börjar följa Sveriges blivande bästa blogg!



men jag varnar, har du hittat dit en gång så kommer du besöka den igen! välkommen!



#11 - - Mamma iza:

Super läcker stake! Såg den när jag var in och kollade på deras sida för någon dag sen. Många kramar!

#12 - - HUSnrNIO:

Burkarna följde med mig hem häromdagen:) Trevlig helg.

#13 - - Proforma - Irene:

Ljusstakarna kan vara värda att tittas på i verkligen! Burkarna ser jag redan nu att det kan bli ett inköp! Ikea nästa...!

Trevlig helg!

Kram

#14 - - syrran mia:

åhhhh!! jag vill ha! sjukt fina! kanske får bli ikea för mig också innan jul:-)

#15 - - Anna:

Den ljusstaken har jag helt missat, men oj så snygg den är!!! Burkarna är också jättefina. Hoppas ni har en riktigt mysig helg! Kram Anna

#16 - - Therese:

Snygg ljusstake!!! Älskade den!!

#17 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Snygga saker du hittade!



Stör mig lite att jag missade ljusstaken på vårt senaste besök...



Kraaaaaaaaaaaam!

#18 - - Sockenvägens Söta:

Verkligen stilrena och snygga saker du fyndat, men mest glad är jag över alla fina bidler på dina sötisar - de är gudomliga! Men det ver du ju redan :-) Kram!