#1 - - Petran på DesignInsight:

Jättefint Jenny! vilken fyndpall, härlig form på benen! hoppas allt går bra i ert nya boende =) krams

#2 - - Alexandra:

Fin pall!!nu blir jag ju mer sugen på hur ert sovrum ser ut!

#3 - - Purple Area:

Snyggt, gillar idén med en pall som sängbord!

#4 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Hur snyggt som helst! Ser ut som det e från ett inredningsreportage i en tidning :D

#5 - - Sofia:

Vad fint du har gjort på pallen! Gillar lampan.

#6 - - Anna:

Det ser jättesnyggt ut och jag gillar både pallen och den fina läslampan :-) Nu blir jag sugen på att se mer... Hoppas helgen varit bra! Kram Anna

#7 - - Blogg by Maliin Stoor:

Vilken snygging..

Charmig!

Grattis till fyndet



Maliin

#8 - - gella:

Ser supermysigt ut! Hoppas du gillar almanackan om du bestämmer dig för att slå till! Jag är helt såld på den. :)

#9 - - jenny:

Men vilket kap du gjort. Det var ju sötaste pallen ever..



Nu kommer det snart hem en ny omgång Allt i allo bags..vit, svart, grön, rosa, cyanblå, orange och transparent kommer..Om du fortf skulle vara intresserad:)



Kram Jenny