Ilvas retro plaststolar

Önskar att Ilva fanns i min stad. Då hade jag åkt och köpt några såna här. Påminner om Ikeas skopan som de sålde på 70-talet. Rea har de dessutom på dom. 249:- är ett helt ok pris enligt mig.Som sagt, synd att man inte har Ilva lite närmare.

Bilder:ilva

#1 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Supercoola stolar. Och vilket pris. Kanonbra tips, det får kanske bli en tur till Ilva i helgen!

#2 - - Anonym:

näää så fräcka... o vilket pris..

Jag och min syster hade varsen av Ikeas variant som vi fick "ärva" av vår kusin..

Det känns juh nästan som att jag bara MÅSTE ha en sån här... :-D

Kram

#3 - - Mirka:

Oj, är det där de hamnar de där stolarna?!??!! Vi har MASSOR av sådna här;) grannen planterar blommor i, hos oss två röda, extrastolar hos en annan kompis. Ja, de tillverkas alltså här o jag har aldrig fattat var de finns att köpa. Det är typ obligatoriskt att äga en sån här:)

#4 - - tina:

Vilken cool plaststol..och bra pris också!



kram/tina

#5 - - Sandra | Inspirera Mera:

Det önskar jag också, det skulle vara så roligt att kika in där. Trevlig helg!

#6 - - Lisa:

Ska även finnas på Svenska hem, har köpt två på Åsells i Skellefteå- heter teenager och är supersköna och stapelbara.



Hälsn. Lisa

#7 - - Madeleine Bergman:

Dom finns även på Serverins (Svenska hem) för 249:- styck, om du råkar ha ett sådant i närheten..? Annars kanske det går att beställa på hemsidan?

Jag har två svarta och två vita till barnen och dom är riktigt populära!

#8 - - Charro:

hej hej!hittade in på din underbara och inspirerande blogg i dagarna...Ville bara tipsa dig om att dessa finns på Svenska Hem också! och deras pris är 249:-... har en till min son,han älskar att sitta o kika på tv i den=)



MVH Charro



#9 - - Proforma - Irene:

Jag hade också önskat Ilva lite närmare, fast jag har ju inte alls så långt som dig. Det går ju alltid att handla över nätet fast frakten blir säkert alldeles för hög.

Kram

#10 - - HUSnrNIO:

Jag köpte två sådana till dottern i ecember från Svenska Hem. Både hon, och jag, är toppennöjda med dem:) Ha en fin sommarvecka.