Buzzador söker nya buzzadorer.

Jag har registrerat mig som buzzador och föreslår att du också gör det!
Just nu söker de nya buzzadorer och då framförallt gravida & småbarnsföräldrar.

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Jag har fått testa allt från tandkrämer, ansiktskrämer, barnmat, flingor m,m. Medlemskapet är helt gratis.Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Vill du också bli en buzzador så följ bara den här länken för att registrera dig: Buzzador
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: Läs mer

#1 - - gella:

Intressant! Tror jag tar och testar... :)

#2 - - Sockenvägens Söta:

Har publicerat ett inlägg om ditt hem idag, å vi är onekligen många som är avundsjuka på din stilsäkerhet :-) Kram

#3 - - Proforma - Irene:

Har varit med i flera år och också testat massor! Den bästa var eltandborsten som jag fick behålla. Kanonbra!

Kram

#4 - - Lillan:

Har varit med i över 1 år.. och har testat lite allt möjligt.. jätte kul:)