#1 - - Åse - Interiörguiden:

Så snyggt och så praktiskt!

#2 - - Petra:

Enkelt och smart! Funderar just på vad göra åt alla blöta och smutsiga skor nu på vintern. Har haft en ljus (!) matta i entren och det är ju jättefint men nu orkar vi inte tvätta den mer så det här kanske är ett mer hållbart alternativ :-)

#3 - - pysseliten:

om jag bara kunde hitta hälften av alla fräna bilder du hittar dö kul att du delar med dig jag har säker sagt det tusen gånger me så är det :)

#4 - - Emma:

Vilken rolig och snygg ide:) Ha det bra, kram emma

#5 - - Elvira:

Vad snyggt.. Det är något jag måste testa här hemma..

#6 - - Frida H:

Underbar idé och tänkte direkt "har inte jag en gammal bricka där hemma och fina stenar kan man hitta i Torekov" men så minns jag, jag har ju en son på 20 mån!!! Det betyder ju att alla de där söta små stenarna skulle vara ÖVERALLT på 10 minuter :S Så synd!!!

#7 - - Anne:

Smart! Och dessutom snyggt.

#8 - - Frida:

Wow, vilken superidé. Nu har jag bara en ful liten dörrmatta från ikea som jag ställer skorna på. detta blir ju kanonfint!

Tack :)

#9 - - Lotta:

Ja, dessa är väldigt bra, har haft dem under ett års tid och det fungerar superbt!

Lotta