#1 - - Emma W:

Oj vad fint det blev! Du har så bra fantasi, en sådan påhittighet vill jag också ha.



Hur tycker du att äpplelampan är? Jag har funderat på att köpa en länge men tvekar pga att det står att den kan bli varm. Tycker ni att den blir väldigt varm? Så varm att små händer inte bör röra den?



Tack på förhand!

#2 - - Elin:

Så otroligt fint det blev! Det ser ut som från vilken inredningstidning som helst! Kram Elin

#3 - - Rebecka:

Vad gulligt!



Kram Rebecka

#4 - - Rebecka:

Vad gulligt!



Kram Rebecka

#5 - - Rebecka:

Vad gulligt!



Kram Rebecka

#6 - - Annika:

Men vad fiffigt! Det blev ju jättebra!

#7 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Så sött, och så bra det passade in där på väggen.

#8 - - Lina:

Jättefint!!!

#9 - - jenny:

Emma: Det har jag faktiskt inte tänkt på. Ska känna på den nästa gång den har varit igång ett tag och så återkommer jag. Annars får du höra av dig igen om jag glömmer bort det:-)