Stålkorg

Varje gång jag varit på Ica Maxi har jag spanat in denna snygga stålkorg. Den har dock aldrig hamnat i kundvagnen utan jag har alltid ställt tillbaka den. Vid mitt senaste besök fanns det bara 1 kvar & när jag fick höra att jag skulle få den för 75:- fanns det ingen tvekan längre. Ett riktigt fynd & jag är supernöjd.

Foto:Jenny
#1 - - Iris:

hmmm.. undrar om det finns någon kvar på vårat ica maxi.. jag vill också ha en sån för 75 kronor.. :)



kram /iris

#2 - - Lana:

Gud vad snyggt! Så stilrent! Helt otroligt vilket pris! Verkligen ett riktigt fynd!

Ha en bra söndag!

Kram

Lana

#3 - - LissenTo:

Vilket fynd du gjorde! Blir sugen att åka till Ica Maxi, jag också.



Ha en skön söndag. //Lissen

#4 - - Linda:

Snacka om fynd! Jättesnygg korg!!



Hälsn Linda

#5 - - Anna:

Har med sett den på Maxi..men hos oss ville dom ha 249 kr tror jag om jag inte minns fel!

Fin är det iallfalll :)

#6 - - Alexandra:

Vilket fynd!!har inte sett den på vårt ica-maxi.Nu kommer jag nog spana där nästa gång,hi,hi.Vad snyggt det är med höga ljus.kram!

#7 - - Anna:

Grattis till ett jättebra fynd! Jag har också en sådan korg, men fick den inte riktigt till samma fyndpris ;-) Kram Anna

#8 - - Fanny:

vilket fynd, supersnyggt!

#9 - - Saija:

Hej!



Vill bara tipsa om en tävling på min blogg där Du kan vinna en underbar lampa, Tennessee, från Belysningsdesign.se



Var gärna med! :)

http://saija.se/tavling-i-samarbete-med-belysningsdesign/



Mvh Saija

#10 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Det gjorde du rätt i att köpa den! Jag har oxå spanat in den många gånger men inte tyckt att jag har behövt den så mycket att den har varit värd att köpa.

Den passar perfekt in där ihop med din fina tavla :)