Bloggfest.

Fick en trevlig inbjudan på mailen häromdagen. Nämligen till Anna & Therez stora bloggfest som hålls på Invito i Umeå. Hade mer än gärna deltagit & fått mingla, äta gott, träffa andra bloggare & nyfiket kikat i goodiebagen.
Men eftersom jag fyller 30 år imorgon så blir det kalas hela helgen istället. Inte fy skam det heller men synd att det var samma helg.
#1 - - Sara:

Stort grattis på din födelsedag! Hoppas att du får en riktigt bra dag och helg :-)

#2 - - Lotta:

Tråkigt när allt kommer på en gång. Det är klart att det hade vart kul att vara med på bloggträffen.

Men du får säkert en toppendag ändå.

Många grattiskramar på födelsedagen!!!

#3 - - Elvira:

Grattis i förskott, finns väl ingen bloggfest i världen som kan få en att missa sin egen 30-årsfest!?



Kram Elvira

#4 - - Liv:

Grattis i förskott :-) själv skall jag ha 25års fest i helgen :-)

#5 - - Sandra | Weddingbells:

Ärsch vad synd att det krockade, hade varit roligt att träffa dig! Grattis i förskott!

#6 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Ett stort grattis på din födelsedag gumman! Hoppas den blir fylld av diverse godsaker!



Puss!

#7 - - Petran på DesignInsight:

Åh Grattis på din stora dag!

trevlig helg!

#8 - - gella:

Grattis!!! Hoppas du haft en riktigt fin födelsedag!! :D

#9 - - Elin:

Vad kul med en bloggfest här i Umeå, det hade jag missat :) Stort grattis på födelsedagen i efterskott, hoppas du hade en bra 30 årsdag! Här är den 30årskalas i sommar så då är vi visst lika gamla :) Kram

#10 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Ett jättestort grattis från mig! Hurra, hurra, hurra :D