#1 - - Liv:

så snyggt älskar lapptäcks överkastet på sängen..

#2 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Färgglatt och fint. Jag gjorde en beställning häromdagen på massa olika tyger som jag har tänkt sy kuddar av. Ska bli spännande att se tygerna när de kommer :)

/Kristina

#3 - - Iris:

oj så inspirerande, dit får jag nog kika direkt! :)



kram /iris

#4 - - erika:

så mkt snyggt, måste genast in å kika;)

de stora mjuka bokstäverna var ju super!!



**erika

#5 - - FargeBarn:

Så utrolig mange fine stoff! Så synd jeg har kjøpestopp på tøy. Har for mye allerede.

#6 - - Loppan Lorum:

Så mycket fint! Och vad jag har hört så ska de öppna butik i Göteborg under våren, det ser jag fram emot :)

#7 - - Dessi - Home and desire:

Tusan så mycket fint! Jag kan inte sy alls, men min bästa vän är en grym sömmerska! :) Får nog ta en tur till Stoff och stil och kika lite när hon kommit hem från Thailand! :)



Kram

#8 - - Åse - Interiörguiden:

SÅ mycket vackert!