#1 - - Camilla:

Wow vad den var fin :) Jag skulle faktiskt behöva en sådan i vårt städskåp som ser ut som ngn kastat in en bomb och srpängt skiten ;) Med en sådan box kan man ju iaf. ha liiiite ordning ;)

Ska genast spana in!!

#2 - - Liv:

ooh. så snygg... hmm.. kanske man skall inhandla

#3 - - JohannaK:

Jättefina! Har tittar på dom i Clas Ohlson. I den affären finns det massor med fina prylar. Som tur så har vi en här i Vasa Finland:)

#4 - - Anna:

Den ser både snygg och praktisk ut! För oss som har hus med två våningar kan den underlätta, för då tar man bara sin fina box med sig och byter våning :-) Kram Anna

#5 - - Alexandra:

Den gillade jag!nu måste jag verkligen ta mig till C.O!vettigt pris också!

#6 - - Iris:

Den var jättefin! Fast jag har allt städmaterial i en rosa skurhink, den är också väldigt tjusig :)



kram /iris