#1 - - Lina:

Tack för tipset, jag klickade hem både tavlan och två krokar! Visst är det kul att fynda? Trevlig kväll!

#2 - - Lina:

Tack för tipset, jag klickade hem både tavlan och två krokar! Visst är det kul att fynda? Trevlig kväll!

#3 - - Catharina:

Hej! jag kunde inte heller motstå denna fin tavla, men hur gör man för att få hem den? jag försöker att klicka mig fram för att kunna slutföra beställningen, men det finns ingen sådan knapp=/



Du som redan beställt kanske kan hjälpa mig?

#4 - - Annie:

Tack för tipset med rean. Var inne där när du skrev om krockarna och hittade denna tavla som jag har letat efter ganska länge. dessutom på rean. Tack förresten för en rolig blogg. har varit inne här endel utan att kommentera. Gillar att du har så mkt pyssel och rum med färg. fortsätt så! /annie