#1 - - Jenny:

Grattiiiiiiis! Det är magiskt när man precis gjort klart ett sånt stort köp!



Kram Jenny

#2 - - . L i n n e a:

Grattis! :D

#3 - - Sofia:

Vad kul!!! Grattis till husköpet!! Vad är det för hus?

Kram!

#4 - - Anonym:

Grattis, det är stort att köpa hus!



Som Umebo är jag ju lite nyfiken på vilken stadsdel det blev?



/Ulrika

#5 - - Elvira:

Åh, var roligt, grattis!!!

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Wow, grattis vad kul, där samlade ni massor med vuxenpoäng : )

#7 - - Maria:

Men wow, vad roligt!:) Vad är det för typ av hus då? Hade min glada "köpa-hus-dag" för snart ett år sen nu:)

#8 - - Petran på DesignInsight:

GRATTIS!!!!! Åå så glad jag blir för er skull!! vet själv hur jobbigt det är att söka så skönt att ni slagit till!! wiiie :)

#9 - - Hildur - fixaodona:

Grattis till husköpet!!! Spännande! Och hoppas ni kryar på er snabbt!

#10 - - Emma:

Åh vad roligt, stort grattis:) Krya på er, kram emma

#11 - - Ylva:

men wow! Grattis!

#12 - - FargeBarn:

Grattis med hus! Så bra! Og for en fin poster!

#13 - - Bodil:

Nämen, vad kul! Stort grattis. Får man önska lite bilder vad det lider? Krya-på-er-kramar kommer från Trosa.

#14 - - Hanna - Whiterainbow:

Oj vad kul! Grattis till husköpet, nu hoppas jag att vi får lite mer hemma hos bilder :) Kram

#15 - - Dessi - Home and desire:

Åh, men hallå. Stort grattis! Det är ju helt fantastiskt roligt! Men... jag trodde redan att ni bodde i ett hus?



Kram Dessi

#16 - - Proforma - Irene:

Vad kul! Grattis!!!

Kram

#17 - - Lotta:

GRATTIS!!! Gud va skoj, berätta mer!

#18 - - Johanna:

Ojoj !

Grattis !



Va kul..

Ser fram emot o få en sneskpeak på det :)



#19 - - jenny ~ house of jenny:

Gud va kul! Inte magsjukan då utan huset. Berätta mera. Jag är sååååå nyfiken!



Puss!

#20 - - Helen:

Stort grattis!! blev själv husägare i dagarna :)

Läser din blogg dagligen, mycket inspirerande!

#21 - - designoform:

Grattis till husköpet!! Och Krya på er!

#22 - - Anna:

GRATTIS! Vad roligt! :-) Kram Anna

#23 - - Cornelia - Mitt Hem och Min Trädgård:

Shit va kul! Grattis :D Lova o berätta mer snart!

#24 - - nook elin:

Åh, va kul! Grattis! Ser fram emot bilderna!