Filtbollar från Creative Company.

När jag la upp detta inlägg om mina filtbollar så var det många som undrade vad jag skulle göra med dom samt vart jag köpt dom.
Jag hade tänkt göra en stoldyna till en pall som jag har härhemma men de räckte inte riktigt till. Så nu har jag tänkt om & byter till en annan pall som är mindre. Tror att det blir en vit marius eller roxö alternativt en omgjord Frosta. Kommer bild när den är klar, måste ta mig till Ikea först.
Filtbollarna har jag beställt från Creative Company.
#1 - - Caroline:

Men gud vilken rolig idé! Jag väntar med spänning på resultatet. Nu blev jag pysselsugen!



Ha en fin kväll!

#2 - - Yve:

Hej

Läser din mysiga blogg sen länge. Har sett ditt tips på fjärilspyssel men jag vet att jag har sett ännu fler taveltips någonstans.Typ scrapbooking tavlor. Men nu hittar jag dom inte längre. Vet du var jag kan hitta eller vad jag ska söka på?

ps. stolen med bollar på blir säkert jättefräck

#3 - - erika:

kul ide, ska bli spännande å se resultatet!

tror de har nå liknande på stoff å stil:)

kul å höra att vårmössorna är på;)



kram å hejj

#4 - - Dessi - Home and desire:

Supercoola filtbollar! Ska bli spännande att se resultatet! :)

#5 - - Maria:

Hej!

Det låter som ett roligt och färgstarkt projekt! Hur sätter du ihop ullpärlorna? Syr du? Vilket sätt är bäst?

#6 - - Lollo:

Ska bli spännande att se vad Du hittar på!