Textilduk från Hemtex.

När man har barn är det väldigt smidigt att ha en vaxduk/textilduk på bordet som är lätt att torka av. Problemet är att jag tycker det är svårt att hitta snygga sådana. Hittade denna på hemtex som jag skulle kunna tänka mig.

Har du något annat tips på vart man kan hitta snygga vaxdukar/textildukar?
299:- hemtex
#1 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Tack för tipset! Är själv på jakt eftersom jag har ett litet 2-årigt matmonster.

#2 - - Jenny:

Håller med. Det är svårt att hitta snygga. Har du kollat stoff och stil.se? Dom har en del snygga.. ibland iaf.

#3 - - Linda:

Tack för en fin blogg!

Fina vaxdukar finns även på bolagret och Åhlens.

/Linda

#4 - - Dessi - Home and desire:

Stoff & Stil har ju massvis med vaxdukstyger!

#5 - - Lisa:

Jag gillar Stoff och Stils vaxdukar. De prickiga är allra finast men lite nyare mönster har kommit i vår, bla en som heter Alma, som finns både som metervara och vaxduk. Dessutom tycker jag att deras priser är toppen. :D



Mvh Lisa

#6 - - Sandra:

Såg att Åhlens har fått in jättemånga fina, blommiga och somriga, inte bara de "tråkiga" enfärgade.



Värt att kolla upp.

#7 - - Linda:

Jag tycker att denna sida har Många fina Vaxdukar.

http://www.stoffochstil.com/

#8 - - MamaMya:

Jag har köpt en läcker sak på Rusta. Turkos botten med rosa och röda blommor. Sedan vet jag att de ha prickiga oxå :)