Adventsstjärnor i vitt.

Jag längtar verkligen till julen. Tror inte att jag någonsin längtat så mycket till att få julpynta som detta år. Längtar ju varje år men jag gissar att min extra längtan detta år beror på att vi ifjol bodde i lägenhet & att jag inte riktigt kände mig som hemma där. Fick aldrig till den där myskänslan som jag brukar ha vid jul. Jag känner & vet att jag kommer att få det nu.
Så därför blir det lite juliga inlägg redan nu. Och det är ju faktiskt inte så länge kvar till första advent:-)
Snygga stjärnor att hänga i fönstret till jul kommer här:
stjärna star. Design Malin Lundmark 995:- designtorget.
stjärna. design smd 1375:- dennyshome
stjärna. 429:- village
stjärna. design Bsweden 995:- dennyshome
#1 - - Maria Nyckelpiga:

Jag förstår precis din känsla! Kände också så i lägenheten men nu i huset känns det mycket bättre:) Lycka till med julstöket:)