Mr perswall

Tack alla ni som röstade på mitt bidrag i tävlingen om att vinna sin egendesignade tapet från Mr perswall. Det gav mig ett tredje pris. Tapet värt ca 2000:-
Tyvär så kommer den inte att sättas upp på väggen då kvaliten är usel. Suddig & oskarp. Har hört mycket gott om detta företag så jag blev riktigt besviken när jag fick tapeten. Nu vann ju jag denna men hade jag betalat för den så hade jag reklamerat den på en gång. Tråkigt!
#1 - - Maria på inredningsvis.se:

skön blogg du har:)Ha en fin helg... Love från Maria på inredningsvis.

#2 - - Annika - kort & gott:

Jag hade reklamerat den ändå! Spelar väl ingen roll om du vann den eller om du köpt den. Det kan åtminstone vara värt att tala om att du inte är nöjd.

kram Annika

#3 - - Annika:

Usch vad trist. Har oxå hört gott om dom så det var tråkigt att det blev så fel.

#4 - - Jenny - Mr Perswall:

Hej Jenny,



Vad tråkigt att läsa att ni inte är nöjd med er tapet från Mr Perswall. Att den är oskarp beror på filens upplösning men om du vill så trycker vi gärna en ny tapet till dig, kanske med en annan fil?

Jag är på semester nästa vecka så vänligen kontakta [email protected] så hjälper hon dig med en ny tapet.



MvH

Jenny Martinsson

www.mrperswall.se

#5 - - M:

Oj så tråkigt med tapeten! Men bara för att du vunnit den sä betyder det ju inte att du inte kan reklamera!? Dom vill ju ha nöjda kunder!

#6 - - Kajsa:

Åh så tråkigt. Hoppas det går att få den att bli skarpare. Du får se till att visa upp den då.