tävling

Nu behöver jag er hjälp!! Är med i en tävling där jag kan vinna ett presentkort på Ikea. Skulle bli superglad om ni vill hjälpa mig att vinna genom att rösta på min bild hos husmanhagberg  på facebook samt på instagram
Klicka på det fetstilta så kommer du dit. Tack snälla för er hjälp!!
Och det bästa av allt!! Vinner jag så vinner någon av er också! Ett presentkort på 500:- på Ikea kan bli ditt. Har du gillat min bild på både facebook & instagram så är du med och tävlar. Skriv med en kommentar på tävlingsbilden på instagram att du är med.
 
Här är bilden jag tävlar med.
 
 
#1 - - Elin:

Superfin bild, hoppas du vinner! :)

Svar: Tack snälla 💗
Kontakt & adressuppgifter.

#2 - - Anonym:

Har röstat från båda mina instagramkonton och Facebook. Håller tummarna att Du vinner :)

Svar: Tusen tack 💗
Kontakt & adressuppgifter.