Fixcandle ljusklister

Fick hem en låda med b.la ljus & ljusklister för ett tag sen från fixcandleLjusklistret är en fantastisk uppfinning till såna som mig som gärna använder saker till något helt annat än vad de är ämnade för. 😁
Som detta gardinomtag t.ex. Tack vare ljusklistret så kan jag använda den som ljusstake istället. Bara att klämma ut lite klister på ljuset, trycka fast på underlaget & hålla 2 sek. Sen vrider man ett kvarts varv så att det fäster. Hur enkelt som helst!
Sen har jag även satt fast en hel drös med ljus på min pysslade lilla hylla som jag har ovanför bordet i uterummet. Så skönt att veta att de sitter fast och inte riskerar att välta.
Det är verkligen en superprodukt och jag använder den ofta.
Sen är de ju också toppen att använda till vanliga ljusstakar också då man får de att stå stadigt & slipper vingel.
Samarbete fixcandle