wohnzimmer

Torsdag och en dag kvar att jobba innan helg:-)  Har stigit upp 4 varje morgon i veckan och det börjar ta ut sin rätt nu, speciellt då man inte kommer isäng nån gång på kvällarna. Får ta igen det till helgen:-)
Vinsten har förresten kommit. Ska bara köpa en ram till den innan jag visar upp den.

Hittade till butiken wohnzimmer där det fanns mycket smått och gott. Tyckte brickbordet var väldigt prisvärt om man jämför med andra. Bara en bricka på village kostar 449:-


 












Bilder: wohnzimmer

Satsbord/hyllor 3 st 1190:-
Frankfurtstol 745:-
bord 995:-
brickbord med 2 brickor 695:-
kuber 3 st 1195:-
Lampa står ej pris.
Klocka 125:-
#1 - - Nettan:

Ska bli kul & se vad det är du vunnit =0)!



Åh, ett sådant brickbord vill jag oxå ha....hm, ska skriva en önskelista till " Tomten ".

Kram, Nettan

#2 - - mirka:

De där stolarna är riktigt snygga.. Har ett svart bord i trä och är ute efter nya stolar... Vita eller röda skulle nog vara fint till..

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så mycket snyggt de hade! Kuberna gillar jag! Kram

#4 - - maria:

Tack för tipset om Wohnzimmer...mycket fint! Ska även kika in på elektrolux och se om dom har någon bra spray för rostfritt.

#5 - - Johanna.B:

Svar: Ja visst är det synd. Men det verkar ändå som om dom jobbar på att kunna göra leveranser även hit. Jag håller tummarna!



Riktigt coola saker. Satsborden i olika färger är väldigt fina och det är en väldigt trevlig blogg du har. Ska helt klart kika in här fler gånger!



Kram

/Johanna

#6 - - Mari:

Riktigt mycket snyggt de har, skulle gärna vilja dit och kolla.

#7 - - Frida:

Häftiga möbler!

#8 - - Minigrisen:

Vilket bra pris på brickbordet. Ska kika in på hemsidan omedelbums!

#9 - - dahlarna:

Vad mycket snygga möbler! Gillar soffbordet skarpt. Är ju ute efter ett soffbord till vårt allrum. Vad KUL att erbjudandet fanns kvar! Då har vi fina MissDee halsband båda två! KRAMEN!!

#10 - - PiM:

coola möbler!!! diggar stolarna mest

#11 - - Ulrika:

ahhh, vill ha brickbord, ska ju upp still sthlm i höst och jag vet vad jag ska köpa...... Och jag måste ju berätta för syrran som vill ha också...Tack åter igen för alla bra shoppingtips, och inlägg i min blogg. Älskar min tavla mer och mer

#12 - - Emelie:

Tack så mycket! Så mycket fina saker!

#13 - - Lotta:

o sa mkt snygga grejer du visar upp! ska bli kul att se isas illis uppe sen som du vann!! kram kram

#14 - - Camilla:

Åhåååå där fanns mycket godis:) Måste nog ta mig en kik... Tack för tipset o trevlig helg!

#15 - - Tjohalias blogg om inredning:

De där kuberna skulle jag gärna vilja ha!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

#16 - - Fröken Fräken:

Oj, det var tidigt med fyra, har varit nog att stiga upp 06 hela veckan, som alltid... men snart får man vila ut och fira lite helg! Jag är full av goda föresatser om allt som jag ska hinna...

#17 - - MO:

Tjusiga saker...

Usch klockan fyra, då hade jag varit död, förstår jag det att du är trött. Hoppas du får en skön o lugn helg, kram

#18 - - Petra Bloggar:

snacka om fräsiga prylar!!

#19 - - dahlarna:

Jag har något till dig på min blogg... :-)

KRAMISAR!!!

#20 - - Lissan:

Måste kolla hemsidan. Tack för tipset!Ha en bra helg!

#21 - - Malin Inspiration & design:

TUSEN TACK för tipset! Gillar deras sortiment muchu. :)

Asså stolarna är ju grymma ovan, funderar på att spara till dom. :S Shyy, säg inget till gubben. ;) Jag som sparar till en laptop. :/ Åh vad segt. Stormdiggar den stolen ju!!!!





Den avlånga hyllan var med coolig. Kram kram

#22 - - Lilla jag:

Fina saker, ska kika in på deras sida :)